maariiasvensson

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av maria - 29 juni 2011 21:01

          Hon gillade att bada, även fast de va lite kallt. Mammas duktiga flicka <3

Av maria - 29 juni 2011 18:38

Jovisst har de varit varmt idag ! JOTACK!! Var ju nere på skeppsviken med Linda och Ellie ! Ellie fick sitt första dopp, eller dopp och dopp, hon badade lite iallafall och Linda tog kort, som hon ska skicka sen så då kommer dom upp här. 


Jobbet ringde förut och frågade om jag kunde ta natten ikväll, och jovisst kan jag de. Så börjar 22 sen får vi se hur länge de blir . Kommer förhoppningsvis hem imorgon bitti någon gång, och sen blir de jobb igen på eftermiddagen. På fredag jobbar jag dag och lördag söndag eftermiddag, sen ledig måndag och sen blir de jobb igen.Men de är bra, då får jag in lite cash! :)


Ska gå in på försäkringskassan nu och fixa och trixa lite med dom dagarna jag har jobbat i juni. Sen hoppa in i duschen med Ellie, sen slappa lite.


Kommer inte heller bli någon utlandsresa för min del, blir för mycket med allt och skaffa barnvakt oc grejjer. Så vi ska väl försöka komma iväg vi istället och tälta kanske. Är ju kättilstorp såklart, och sedan en till i High chaparall som vi nog ska försöka åka till. Sen liseberg ofc ! :)


Någon som har något tips kanske ?  :)

Av maria - 29 juni 2011 13:30

Nu ligger jag & Linda på skeppsviken och solar. Beställde ju en ny bikini från HM för ett tag sedan, så blir att inviga den.

 

Överdel 75 kr Underdel 50 kr på HM´s hemsida ! :)

Av maria - 29 juni 2011 12:39

Jaha, då kanske de blir att jobba natt ikväll då. Men hon skulle höra av sig under dagen hur de skulle bli. Ska ju jobba eftermiddag imorgon så skulle bli lite mycket isåfall. Ska ju jobba hela helgen också. Men  vi får se.


 Om en stund ska jag och Linda till strandpromenaden och steka, får ta med Ellie också eftersom Eric inte mår nå bra än.


 Så nu ska jag packa ner de som behövs så ska jag gå ner till Ica och köpa en glass och någon dricka att ta med .



 Här kan ni checka in ett par asgrymma skor , från nelly.se 169 riksdaler!

 



Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards