maariiasvensson

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av maria - 4 augusti 2011 22:43

De har blitt mycke jobb och så nu , så jag har knappt suttit vid datorn känns de som. Men jag är väldigt glad över mina trogna läsare, och som vanligt så betr jag om ursäkt. Men jag vet inte hur jag ska hinna med och blogga riktigt. Man gör ju inget annat än att jobba och de är ju inte så roligt att läsa om kanske ;p


 Men iodag så började jag 9 och slutade 21.20 så blev över 12timmars jobb. Men de beror på att vi var i skara sommarland.

 De va väldigt roligt då jag inte har varit där på många år, och mycke var nytt.

 Och jag har såklart bränt mig, de syns inte sådär superbra på bildern, men de känns,  vill jag lova

   

Så ska jag jobba imorgon också mellan 8-15 sen är jag ledig lördag  ! Såå gött ^^

Sen jobb 8-19 på söndag sen är jag ledig på måndag igen! Sen jobbar jag bara torsdagen också nästa vecka och resten av dagarna ledig, så jag och Eric får nästan en vecka semester ihop. ;) Men funderar på om man ska kolla om man kan byta så man jobbar måndagen istället så blir man ledig resten av veckan, tänkte kolla lite på schemat, så kanske man åka hitta på något :) Hade varit roligt,

 För de som vi har gjort i sommar är Kättilstorp och hade varit roligt att göra någe mer också :)


Ellie har ju fått fyra tänder nu, två framtänder nere, och en på varsin sida uppe  där framtänderna ska sitta. Och nu är ju framtänderna halvt nere, och hon är så sööt när hon ler och skrattar, haha ! Lilla tjejjen håller på och blir stor ! <3

 Min lilla snutta.

 Och just nu är hon och Eric i garaget så har inte träffat henne på hela dagen förutom imorse när jag gav henne välling och bytte blöja innan jobbet . Så jag saknar henne, och Eric också förstås. Och de första han ska få göra när han kommer hem är att smörja in mig på ryggen. För deSVIDER såå !



 Men nu ska jag lägga mig framför soffan och vila lite , vi höra förhoppningsvi imorgon :) PUSS  

Av maria - 4 augusti 2011 22:29

Här är mina nya skor från nelly.se

  139 kr på REA !

  Såå underbart sköna kilklackar, 139 kr ! :d

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards