maariiasvensson

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av maria - 2 maj 2012 20:53

Några små skönheter från stylebytyra.se

 

99kr

Leggings, 199kr

449kr   

Av maria - 2 maj 2012 20:48

Bilder sen i lördags :)

               

Av maria - 2 maj 2012 16:52

 Har blivit dålig uppdatering dom senaste dagarna ! Men de får bli så ibland. Har knappt tänkt  på bloggen, utan jag har varit överallt och ingenstans!


 De har både varit helg och valborg ! :)

 I lördags blev de en tur i skogen med Erics jeep, vi gick brevid i början, men efter några timmar så tog Micke Lexie så jag också kunde få åka med en tur i jeepen. Så de var roligt ! Kom hem på kvällen och då blev de pizza, ingen av oss orkade laga någon mat överhuvudtaget, Ellie somnade tidigt och Lexie hade sovit hela dagen när vi var i skogen ! ^^


På söndagen blev de lugnt, Eric åkte till sin mor en sväng, och jag städade !

 I måndags var de Valborg, och jag fick reda på att Jockiboi och Hanna W skulle till Lipz! Och jag kan säga att kag ville också ! Men de sket sig, blev istället att Micke var barnvakt, så jag och Eric åkte med Sara och Stefan till Vänersborg och kollade på brasan ! Sen kom doktorn och vi allihoppa åkte till Trollhättan för att käka, opch efter de åkte vi hem till Uddevalla och jag ,Eric och doktorn tog en sväng på Harrys. Blev en sen natt och jag kom väl hem runt 04 och dom andra två lite senare !


 På tisdag morgon var de rätt lugnt, Gick upp och fixade lite, sen tog vi en sväng hem till Micke för att hämta våra barn ! Var hur fint väder som helst så promenaden dit och hem var helt underbar. Påväg hem så köpte vi lite mat sen blev de grillat  och efter de åkte doktorn hem. Och efter en stnud när Ellie sov så somnade bde jag, Eric och Lexie i soffan.


Imorse åkte Ellie till dagmamman och jag och Lexie åkte hem och gick på en morgonpromenad. Efter de blev de zumba och lite styrke. Efter de dusch och lite mys och lek med Lexie och sen iväg till BVC där hon skulle vägas och mätas och en läkarkontroll. Sen hämta Ellie hos dagmamman och när vi kom hem så ville hon sova, och de gör hon fortfarande. Men ska väcka henne nu så ska vi äta mat ! :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards