maariiasvensson

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av maria - 13 maj 2012 23:19

hej där !!

 Jag har snart varit i Köping i en vecka och det har varit fullt upp, som ni kanske märkt eftersom det inte blitt speciellt mycket blogg. Ingenting alls för att vara ärlig !

Har varit med mina vänner nästan konstant sen jag kom hit och det har varit underbart och jätteroligt ! Böjrade redan i tisdags med vin, kubb och brännboll.

 I fredags blev det krogen i Örebro där även Byz kom! Haha , lite gymnasiumkänsla, och det var såå roligt att få komma ut ! De var jag , Katrin , Jossan, Mike och Matte ! Och tack igen för en såå jäävla skoj kväll.


 Men jag har nu ingen mobil, eller bankomatkort. Jävla fylla ! Men Ett nytt bankkort är beställt, och ska beställa ny mobil imorgon. Blir nog en HTC One V ! Någon som vet om den är bra?!

 På lördagen blev de att bli väkct av Katrin och Matte som sov i våran husvagn ute på gården ! Så när dom kom in i mitt fönster låg jag i trosor i fosterställnign och mådde som jag förtjänade. Och jag hade ont i HELA kroppen. Men de var abar att gå upp och käka frukost, som bestod av chips och cola, och sen börja göra Malins balfrisyr och smink " Och hon blev såååå fiin"

   

Så menad jag fixade Malin så tog Katrin och Matte hand om mina barn ! Tack så mkt för hjälpen ! Ni är guld värda !


På eftermiddagen efter att dom åkt hem, kom Maria Palm och vi åkte viadre till arboga för att kolla på alla studenter som hade bal ! Sen bjöd Maria på kebab och vi åkte hem till mig och käkade och hade mysigt ! :)

Fick hämta Malin på natten sen och jag kan säga att när jag kom hem så somnade jag som en stock !

 ¨

Idag har de varit ännu en mysig dag, med picnic, och sol och bara allmänt mys !

Bilderna säger hur bra vi har haft de idag ! :)              

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards