maariiasvensson

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av maria - 10 juli 2012 21:05

Idag har det varit rätt så lugnt faktiskt. Blev en löptur och lite styrke hemma. Sen kom Terez upp och vi fixade med packlistan och inköpslistan inför Kättilstorp, som är nu i helgen ! Helt sjukt vad tiden går fort! Sen har vi möblerat om i Ellies och Lexies rum, blev rätt bra faktiskt. Men man ser ju inte helheten på bilderna, men man ser ju på ett ungefär ! :)

   

Man får ju göra det bästa man kan på den lilla yta som finns ! Gud så skönt det hade varit och flytta till större. Men att hitta en fyra som inte ruinerar en, och så man fortfarande kan försöka spara undan , är inte det lättaste !

 Men men , hur som haver.- Sen blev det mat och lite plock och fix och nu sitter vi här och spelar monopol, men de blev en liten paus då vi ska försöka få Lexie att sova snart, men hon är så pigg och glad så vi får nog vänta lite till !


 Eric jobbade över idag till 19.45 och nu är han hos Robert och hjälper honom med hans jeep ! Så vi får hoppas att han också hinner klart med jeepen tills helgen. Då de varit väldigt mycket nu med allas jeepar , så hoppas jag att dom alla hinner klart. Pappa också för den delen.


 Lexie har börjat " prata" mer och mer, tänkte filma lite imorgon så ska ni också få höra, sååå jäävla gulligt !

 

Men nu ska jag fortsätta här ! :) 


Måste säga att Marikas lilla gullunge har fått sin första tand ! Sååå gulligt ! :) 

Av maria - 10 juli 2012 09:32

God morgon alla !

Alla sover fortfarande, och med alla menar jag Ellie, Lexie , Malin och Madde. Systrarna kom ju hit igår eftermiddag. Blev lite stek i solen och sen in och laga mat. Efter de fick dom vara barnvakter ett tag när vi åkte och hämtade våra pass och åkte en sväng. Så när vi kom hem sov Ellie som en stock och de var diskat ! Sköönt!

 Dom hade haft de ungefär så som jag hade häromkvällen. Nämligen en massa spyor, Ellie bajsa i badbaljan mm.  Haha!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag tänkte iallafall gå upp och ta en banan och klä på mig springkläderna och ta en runda, innan de börjar regna, om de kommer en skur. Sen vet jag faktiskt inte. Vi ska ju möblera om i Ellie och Lexies rum. Så de blir nog uppdraget idag ! Mellan Ellie och Lexies säng står ju skötbordet, och Ellie har börjat riva ur alla blöjor och tävttlappar och riva sönder dom ! Inte så kul! Men Ellie tycker däremot att de är jättekul !

 Men tänkte lägga in lite fina bilder jag tog igår sen, men de får bli efter löpturen !

 

min små älskade <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards