maariiasvensson

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av maria - 18 juli 2012 22:52

Kättilstorp i år var så jäävla kul . Speciellt fredag för då jävlar blev de supa av i tjejbilen. ! Men kul som fan var det ! Åkte me några killar från Halmstad i deras suzuki på kvällskörningen på fredagen, och fick gå långt som utihelvete hem när deras bil gick sönder !

     


Men de var kul som fan att få åka lite på fredagen iallafall , full och jävlig!

     


På lördagen blev de körning hela dagen, sen på kvällen blev de lite vila, dusch, mat , och sen kan jag säga att det blev INGEN alkohol. Jag var fan bakfull hela dagen, och halvt på söndagen också ! Dom dära jävla ginen ! Haha,  Är fortfarande inte sugen på något som har med alkohol att göra. USCH !! haha !

Men vi hade iallafall en astrevlig helg. Skönt att även få träffa Mamma och Pappa igen <3

           

Av maria - 18 juli 2012 22:16

Usch vad  vi skulle ha stannat kvar i sängen igår. Allt gick åt helvete från början till slut.

 vi hade tatueringstid kl 12, både jag och Eric skulle göra, så vi hade en heldag med tatuering, och vi hade sett fram emot det som fan.  Först så blev de lite konstigt med barnvakt, fast vi hade barnvakt, men slutade med att farfar Micke fick vara. Så vi åkte ut och lämnade Ellie i Lane, Lexie tog vi med oss. Vi skulle bli lite sena till studion , så fick ringa och säga att vi skulle bli sena, men han svarade inte. Så jag messade honom istället, men fick inge svar. en stund senare ringde jag honom igen, men han svarade inte.

 När vi kom fram till tatueringsstudion så var han inte där, och hade inte varit där på 10 dagar heller tydligen, och hans medarbetare hade sett på datorn att han hade köpt en tågbiljett ut ur stan. Tatueringsstudion var ju inte i Uddevalla, utan i Trollhättan.

 Men han som också jobbade där, som dessutom inte är svensk, utan tysk, så det var engelska som gällde, hade tid så han kunde göra våra kl 15.00, så vi åkte till Överby och gick omkring och tog de lugnt och käkade lite och så. Sen åkte vi tillbaka till kvart i tre. Han donade lite men 10 min efter så började vi disskutera tatueringarna och grejjer, så började han fråga vad vi hade kommit överrens om för pris och sånt. Och då sa jag att vi skulle slå ihop min och Erics och ta det på 6månaders räntefri avbetalning som dom hade där. Men då visade det sig att han inte kunde ta på avbetalning efetrsom han inte bott i Sverige så länge. Så de blev att åka hem igen.

 Men innan vi åkte hem tog vi en sväng förbi Vänersborg och kollade in deras tatueringsstudio, men dom tog inte heller på avbetalning , så då gav vi upp och åkte hem istället. Men först skulle vi ju hämta Ellie i Lane, och då åkte vi på småvägarna mellan uddevalla och vänersborg, tror ni itne att vi hamnar bakom en TOKtrög traktor som körde i typ 15km/h . Men tillslut kom vi förbi honom. Hämtade Ellie , åkte hem. ellie var trött, Lexie hade sitt lilla kolikanfall, jag höll på med tvätten, som aldrig tog slut. Hade så mkt tvätt så det var SJUKT !

 Sen när ellie väl lagt sig, efter att hon gjort allt som hon inte får göra, så tänkte vi börja med lite mat, bättre sent än aldrig.  Så medans Eric åkte ner till affären, så börjad ejag med sallad. Strax därefetr kom Eric hem, utan mat,. Då hade han glömt mobilen hemma så han kunde inte föra över pengar, så han kom hem hämtade mobilen, och åkte igen. Denna gång kom han med med mat, så vi började med våra älskade tacorullar. Så medans vi höll på med maten så insåg vi att Eric glömt köpa ost. Så vi fick en bit av Terez. och sen när maten typ var färdig så såg vi att han glömt köpa gräddfil, så jag gick ner till tvätten, sen vidare mot Tempo, eftersom Ica precis hade stängt.

Sen kunde vi äntligen äta.

 Helt enkelt skulle vi egentligen ha stannat inne hela dagen !



Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards