maariiasvensson

Alla inlägg den 8 september 2012

Av maria - 8 september 2012 20:18

Då var lördagen snart slut och jag kääner för en utgång, lite sent nu kanske ! ;P

 Fick iallafall åka till TunaPark en sväng, och de jag fick med mig hem , var ett ar örhängen.

 Har hittat ett par såå snygga kängor på dinsko för 499kr, men de får bli någon annan gång, men jag är ju såå förälskad ! ;d


 Mamma var barnvakt, och nu sover dom. Båda två ! Så jag passar på att sitta här och kolla på tv, samtidigt !


 Btw så börjar mitt nageltrång göra gaaalet ont igen! Ska bli skönt att få komma hem sen och komma till fotvårdaren så hon kan ta hand om min stackars tå. De värker i den konstant. Inte okej !


Av maria - 8 september 2012 14:07

Idag är det lördag och jag och barnen har haft en riktigt mysig dag här hemma, vi har varit ute på en morgonpromenad med Tyra, lekt lite i trädgården, mysit framför tv:n , ätit lunch och nu sover dom. Jag har även hunnit plocka lite medan barnen lekte i vardagsrummet. Men Ellie gjorde något rikigt oväntat idag; Jag gick in i badrummet för att slänga in en maskin tvätt, badrummet är precis brevid tv.rummet, när jag kommer tillbaka efter högst 25 sekunder, så sitter Ellie på Lexie , Lexie ligger på mage och Ellie sitter på henne. Inte ett ljud från någon av dom. Sa såklart åt Ellie att kliva av och att man inte får sitta på lillasyster, men de var svårt att hålla sig för skratt ska jag säga.

 Den synen var priceless! Haha,  men ingenting som får göras om!


 idag har mamma jobbat dag, så hon slutar 14.30 så då ska jag få åka iväg så ska hon ta barnen. Blir skönt att komma iväg lite.

 Men nu ska jag slappa lite framför tv:n och ta en shake ! PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards