maariiasvensson

Alla inlägg den 13 september 2012

Av maria - 13 september 2012 20:51

Då var dagen slut och jag är också rätt slut. Efter den superdupergoda lasangen som jag gjorde så åkte Ellie och Eric och skulle ixa lite med Ellies bilbarnstol, så att hon kommer sitta lite bekvämare! Eric ringde sen och sa att han skulle hjälpa Micke möblera lite så att dom skulle komma hem lite senare.

 Så medans dom har varit där borta har jag plcokat undan efter dagen, diskat, tränat crosstriner i 45 min, duschat och pratat med Ronja !

 

Har även nattat Lexie så nu sover hon som en stock! Lilla sötnosen är så galet söt ibland så jag vet inte vart jag ska göra!

 Ellie var lite rolig idag hon också, direkt när vi kom hem efter dagmamman så gick hon och drog fram saccosäcken framför tv:n, gav mig tv:dosan och sa ; gagi = barbie! Så jag satt på en barbiefilm och efter en stund somnade hon som en stock.

 Nu sitter jag framför tv:n, har tänt ljus i hela vardagsrummet och i hallen , och jag tänkte faktiskt ta mig ett glas vitt !

Lite torsdagslyx sådär! ;)


Av maria - 13 september 2012 11:54

Igår tog jag mig i kragen och pallarade mig ner till motionshuset och skulle kolla hur det såg ut. Terez var snäll och tog Lexie så länge och Ellie var ju hos dagmamman.  Åh gosh så stort det var där borta, verkade riktigt bra faktiskt.

 Så jag fick prova på kort i två veckor och redan igår kväll gick jag dit på bodypump passet! De var ritkigt roligt, och vilken bra träning. Kände att jag var mycket gladare och piggare när jag gick därifrån igår kväll. Men idag har jag träningsvärk. Mina ben är värst ! Men nästa gång ska jag ta lite mera vikter på armarna. För där har jag inte lika ont. Man ska KÄNNA att man har tränat. och de gör jag definitivt! 

 Idag efter att Ellie blivit lämnad hos dagmamman åkte vi till Marika och så gick vi ut på en promenad på 1½ timme och nu är jag hemma igen.

Stannade till en sväng på stan och köpte litei ngredienser till chokladmuffins, Erics tur att ha fika imorgon på jobbet så jag får baka ! :) Gör mig inte ett dugg ! Är kul att baka, och kanske kanske provsmaka smeten lite ;)

 Haha

 Men nu ska jag mata Lexie så vi hörs senare ! PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards