maariiasvensson

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av maria - 19 augusti 2009 18:37

Okey , jag Herman & Håkan skulle gå ut och gå , vi skulle gå till coop och så skulle han visa mig elljusspåret, (Jag tänkte nämligen börja träna upp mig lite, tort eller ej) och jag blev nästan dödad två gånger av fotbollskillar!! Tur att jag har finfina reflexer kan jag säga, annars hade jag nog fått en tuffhjänskakning och dött ! Helt otroligt, och detta hände inom tio minuter!

Men nu hittar jag till coop iallafall :) Happyfaace .. ^^

Av maria - 19 augusti 2009 16:30

Jag bara längtar tills lönen kommer. Har hittat en massa fint på internet som jag ska köpa. Inte allt då, men måste iallafall köpa en väska och ett par nya converse! Mina håller juh på att slitas sönder totalt, har hittat ett par jättesnygga så ska nog satsa på dom. Dom är en storlek för stora, men jag får väl skaffa större fötter?!

 Hittade en jättesnygg prada väska också! GE MIG!!! ;d

Men måste ha lite pengar kvar också, kommer väl bli lite festa å sånt nu när man är här, iallafall på helger. Och många resor hem /vänersborg mm. Sen måste man juh komma hit igen sen också :P Man kanske ska skaffa sig ett sjkort. ;P Måste fasiken kolla upp hur mycket det kostar :)

Pussbye

??

Av maria - 19 augusti 2009 12:53

Nu har jag varit ute en sväng, hitta en mack och vatten! :P Och en massa hus såklart. Ska nog be Håkan om en rundtur sen så att jag kan hitta själv sen, :P

Pratade med Katrin också, alltid trevligt att prata i telefon.

 Ska bli kul att träffa dom andra tjejjerna här sen, så att man kan umgås lite. Kanske åka in till stan eller något sånt. Dom har tydligen någon krog här som ska vara väldigt rolig på onsdagar, men då är frågan hur skaffar man alkohol här??? Någon av tjejjerna kanske är 20, man får väl hoppas på det.

 Ne nu ska jag läsa lite skvaller, köpte en tidning på macken så att man har ngt att läsa. Måste köpa någon bok sen , eller några böcker kanske?!

 Fick reda på att det är öltält i Kungsör sen den 28 , 29 sen. 

det är då jag förmodligen ska till Vänersborg, men får väl lösa det på något sätt. 

Bajsbye!

:)

Av maria - 19 augusti 2009 12:10

Då vakande man upp klockan sju imorse, med feber! KUL JUL. Så Håkan sa att han kunde ta med Herman till skolan och att jag skulle gå & lägga mig igen.

Vaknade igen kvart i elva. Pigg som fasiken. Febern var borta :) Hallelulja, har juh inte fått chansen att gå runt å kolla här än, har bara varit till skolan.

Så nu tänkte jag faktiskt ta mig ut på en upptäcktsfärd, eller något i den stilen.

När vi kom in till värmdö i måndags så var det så sjukt fint, så måste kolla så resten också är det ;) På måndag börjar det riktiga jobbet iallafall, nu är det mest inskolning så jag vet deras rutiner mm.

Hörs seen, pussbajs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards