maariiasvensson

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av maria - 22 augusti 2009 23:45

Facebook är faktiskt jävligt skojj,, att blogga med för den delen. Kan man fördröja tiden lite samtidigt som man faktiskt skriver en s.k dagbok nästan!

 Då har jag kollat på både Becka & Bilar idag :) Nöjd som jag är. Men är inte trött, ska lägga mig & ta det lugnt med en till Beckfilm tror jag. Men då somnar jag väl med datorn på, som vanligt!

 Måste bara säga att Håkan , pappan i huset, var "punkare" när han var liten och har varit på över 20 konserter med Ebba Grön! NICE, säger jag! Skulle jag också velat varit. Vissa låtar är helt enkelt grymma!!

 Måste också meddela er attdet är SKITVARMT i mitt rum så jag kommer nog dö inatt av uttorkning.. Och så är moster röd på besök, bra men dåligt.

+ Jag är inte på smällen 

- Varför kan inte killar ha det istället för oss?

Jag menar, ska tjejjerna göra allt jobb och ha det jobbigt samtidigt. Jag menar , vi har mens en gång i månaden, hur roligt är det på en skala? Vi ska känna SMÄRTA när vi ska föda barn... Killarna då? Dom har det bra dom, förutom morgonståndet kanske som kan vara lite jobbigt ibland. Men det är juh faktiskt bara en skiiiitgreej om man jämför vad vi får stå ut med. Och alla ideal som är på tjejjer. Tycker synd om alla små tokfjortisar som klär sig bajs bara för att få uppmärksamhet.

Le lite, så har ni uppmärksamheten precis framför er.

 Ne nu ska inte jag sitta här och fjanta mig, utan jag skulle faktiskt lägga mig nu!

Vi hörs imorgon gott folk :) PUSSDÅ

Av maria - 22 augusti 2009 16:35

Haha finns det ? Tydligen! Var det på Nacka Forum idag. Höll på att skratta ihjäl mig! Trodde inte mina ögon. Vad ska dom komma på härnäst?

Nästan alla gick omkring med en "OSTRON SM" tröja på sig! ;p -Ingen kommentar!

 Jag har iallafall köpt min älskade jacka idag :) Och två par skor, ett par snygga gröna klack och sen ett par vanliga typ , fast ändå lite annurlunda ;P

Passa mig perfekt ! :) Så min dag har varit kanon:)

Vaknade runt kvart i elva och var toktrött, men kunde inte sova längre.

 Somnade inte förns två halv tre inatt. Låg å kollade på

 "Inte utan min buske" och "att göra en pudel".

inte utan min buske var juh klockren! Haha, REKOMENDERAS FULLT!


  Måste bara säga att dagarna går riktigt fort. Och att jag är ledig på helgerna är ju Kanon! Kan göra vaaad jag viiill. Ligga & Slappa hela dagarna eller shoppa ... :) Passar perfa för mig ...


Nu ska jag lägga mig & kolla på en film , måste pusta ut lite .. Vi hööörss.

BYEBAJS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards