maariiasvensson

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av maria - 24 augusti 2009 20:04

Och jag är heelt slut. Känner verkligen att förkylning sitter i hårt nu. Spelar ingen roll att jag bara vart med dom i några timmar ,det tar ändå på krafterna!

 Känner mig lite varm också, skulle vilja lägga mig i ett kallt bad, men då förfryser jag väl istället.

 Känner mig väldigt krasslig faktiskt, inge roligt alls. Idag har de gått väldigt bra faktiskt ändå, blev lite jobbigt med spel pch datatider bara.. Dom får sitta mellan 18-19,30 men dom ville ju sitta innan och efter. Men dom vänjer sig väl snart igen. Alltid jobbigt efter sommarlovet. Men Herman och jag har suttit och gosat och busat lite nu i 45 min... :) tänkt att dom kan  vara så lättroade.

Men Herman verkar också tro att han fortfarande är 3-4 år och ska bli lyft hela tiden. haha . 

 Hannes hade fotbollsträning också, vilket tydligen gick bra :) 

han har aktiviteter varje dag utom en. Förstår inte hur han orkar hålla igång ,men det är nog lättare när man är yngre. Han tycker väl att det är roligt såå ..  :) 

Men nu ska jag kika vidare om det har hänt något roligt. Hööörss ...

PUSSHEJ!

Av maria - 24 augusti 2009 08:39

 Då har jag precis varit & lämnat av Herman på skolan! Gick rätt bra, lite småtrött sådär men vi kom iväg i rätt tid med mycket om och men! :)

 När jag skulle gå in och väcka Hannes, har aldrig i hela mitt liv sett någon så morgonpigg som honom.

- Hannes, dags att gå upp...

 Och han sa okey och gick upp ur sängen på en gång. Helt sjukt. Helt tvärtom vad jag är. Herman är däremot som mig, vill ligga lite till, och lite till :P

 Nu blir det nog att sova lite till och sen gå ut på en promenix, ska bli sköönt .

Kanske min dumma mensvärk försvinner också om jag har tur :)

Hörs senare. Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards