maariiasvensson

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av maria - 26 augusti 2009 19:21

Jaha nehe, regn regn regn. Men tack gude gud att det är solsken nu!

Och jag är på bajshumör- Tack hurru!

Av maria - 26 augusti 2009 13:47

Då har jag varit och testat på bussen till slussen och sen tunnelbanan till tågstationen, är inte så lätt dom första gångerna må ni tro. Tur att jag hade Fia i luren så jag kunde prata lite med henne samtidigt. Vi pratade väldigt länge kan jag säga. :) En väldigt trevlig dam det där ;)

 Jag var tvungen att göra om proseduren två gågner så att jag kände mig säker. Måste juh vara snabb på fredag så jag hinner med tåget (:

Annars missar jag juh min tandläkartid, och det vill jag juh inte. 

 Nu ska jag hänga lite tvätt ,, vi höres :) PUSSHEJS!

Av maria - 26 augusti 2009 09:22

Hej och godmorgon gott folk :)

Sitter nu här duschad och fixad , med dåligt väder utanför fönstret. Det regnar!

Hatar regn, det förstår nästan hela dagen, iallafall när man tänkt göra något!  Annars brukar det vara mysigt och ligga inne och kolla på film när det regnar, men är inte på det humöret idag. 

 Herman var väldigt pigg imorse, men inte så konstigt det när han hade gått upp klockan fem och Hannes klockan sex. Haha, hur kan man gå upp då när man inte måste? Är en bra fråga.. 

 Hannes är sjuk också, han gick till skolan men sen ringde Håkan och sa att han var sjuk. Tyckte att han var lite varm imorse, men han ville ändå prova gå till skolan , men nu när jag hämtade honom var han  jättevarm, stackarn!

 Men nu är det tiden då dom flesta blir sjuka, när alla börjar skolan igen osv.

  Mn nu ska jag hitt på nåå :) Såå vi höööres  :) Pusshejs


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards