maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Tisdag

Av maria - 9 augusti 2011 11:10

Ojojoj vet ni vad ?! Jag är ledig till.... SÖNDAG ! :D Och då blir de en eftermiddagstur mellan 16-22 plus att Katrin kommer och hälsar på :) Mysigt ^^


 Och jag fick även reda på igår att jag är ju fasiken fastanställd ?! Det hade jag ingen aning om . Men de är jag iallafall , vilket är jävligt gött !


Idag ska vi hem till Erics mormor och morfar och dom ska bjuda på mat. GOTT !!!!


Eric har nästan precis vaknat och jag vaknade klockan nio och Ellie kvart över nio. Så vi fick ha lite mor och dottermys på morgonen vilket vi inte har haft på väldigt väldigt länge känns de som. När man har haft de varje dag i nio månader och sen inte har de längre så blir de jobbigt faktiskt !


Fick hem brev om dagis imorgon och vad jag fattade de som så fanns de platser på två dagis. Men vi vet väl inte riktigt om vi ska ha dagis eller dagmamma, vi får nog prata lite mer om de idag ..


Imorgon ska Ellier vara hos Erics mormor och morfar och jag och Eric ska åka till göteborg. Vi har en tid klockan 10.15 , men till vad kommer jag inte säga , lite hemlisar måste man väl få ha ! ;)


Så nu är Eric i dusschen och jag ska väl hoppa in där när han är klar. Ellie sover igen så jag får väl passa på att äta lite frukost också kanske:)


Men men, blir lite fler inlägg nu när jag är ledig , så jag hör av mig om senare :)
PUSS

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards