maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Mat, klipp, mm

Av maria - 9 augusti 2011 22:08

Innan vi åkte till Erics mormor och morfar så blev de att inhandla barnmat till Ellie !


 När vi kom ut till Skäret sen så var de mer folk där än vad vi trodde att de skulle vara;P Haha, men de var ju bara roligt ! Blev god mat och god efterätt och Ellie var lika glad  och pigg som vanligt.

 Jag och Eric gick ner till havet med Svärmors hund, Rolf. Och Eric klädde av sig och hoppa ner i vattnet. Stiligt , enligt mig. Var mysigt att gå omkring lite själva också !


 Sen så toppade Erics mormor mig och klippte lite på Eric också , sen åkte vi till Torp, och nu hade klockan börjat närma sig 19 . Så vi var där väldigt länge, men tiden gick väldigt väldigt fort !


 Så vi gick runt på torp en sväng, handlade lite mat och när vi skulle åka hem så somnade Ellie som en stock, och hon sover än. Hon vaknade till lite när jag bytte blöja, men så fick hon flaskan och sen har de varit tyst. Hon har ju sovit själv i sitt rum sen hon var kasnek 4-5 månader ! Såå skönt att hon lärde sig sova i sitt egna rum rätt tidigt. Och de har aldrig varit några problem.


Vi hade vaggan inne på vårat rum ett tag efter att hon börjat sova i sin spjälsäng, för om hon nu skulle vakna på natten så kunde man lägga henne inne hos oss, men de behövdes bara ett fåtal gånger ! Ibland får hon ju såklart sova mellan mamma och pappa också ,men deär ju mest för att vi vill :P



Vet inte hur jag kom in på detta, men nu vet ni de också :) 



Imorgon händer de grejjer och Erics mormor och morfar ska vara barnvakt hela dagen i princip. Så ska jag och Eric mysa runt i göteborg och i Smögen :)


Men nu ska jag ta tag i disken, om jag orkar, vilket jag tror att jag inte gör , får bli imorgon bitti istället ! ;d


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards