maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Tisdag

Av maria - 25 oktober 2011 14:54

Imorse ringde klockan 07.30 och jag var pigg imorse, gick upp på en gång, vilket inte händer ofta. Ellie fick jag väcka flera gånger innan hon ville ha flaskan. Hon ville inte gå upp. Sicken sömntuta man har fått ;)

 Men tillslut ville hon iallafall ha flaskan och medans hon höll på med den så klädde jag på mig och gjorde frukost...

Fick tillslut upp en nu pigg Ellie som ville busa , och efter det fick hon gröt och sen var de bara att bege sig mot dagmman, då hon är där tisdag-onsdag-torsdag mellan 9-14 .

 När jag lämnade henne där så grät hon när jag gick. Riktigt jobbigt. Men blirväl så när hon inte varit där på ett par dagar. För förra veckan gick allt jättebra.


 Jag åkte dräifrån runt 9.10 och åkte hem för att försöka mig på en promenad, kan ju inte vara still hela tiden, då kommer jag bli stel som en kärring och fet som en kossa. Och det har jag inge större lust med. Så jag gick ungefär halva strandpromenaden , skönt med frisk luft och att få röra på sig. Men det gjorde så ont i slutet så jag ångrade mig att jag skulle ta den sträckan. Är inte långt alls, och det var ju rätt nära hem, men ändå. Imorgon ska jag iallafall försöka mig ut igen, men stanna lite oftare på vägen så jag får vilat lite emellan !


 När jag kom hem igen så bytte jag om och åkte till Torp en sväng, då jag är i STORT behov av koftor, och såg förut att dom hade lite rea så åkte dit och kollade lite. Mötte även Erics mamma och moster därborta så blev en liten fika på subway också ..

 Efter det gick jag in på VeroModa och där hittade jag två koftor , som är urfina, en mörblå/vit randig och en ljusrosa/vit randig för endast 100kr - för båda.  Dom hängde nämligen på en stång där de stod 2för100.. Inte illa fyndat ;d


Sen åkte jag hem och bara tog de lungt och betalade räkningarna och grejjer och sen åkte jag och hämtade Ellie. Det hade gått så bra, och hon hade ätit ordentligt - de är mammas tös !

 När vi kom hem så lekte vi lite, men hon gnuggade sig i ögonen hela tiden och ville sitta i famnen , så jag la ner henne i sin säng och där har hon varit sedan dess, får väl se om hon somnar, annars får hon komma upp igen.



 När Eric slutar sen ska vi möta upp honom och åka och handla mat. Måste ju ha mat hemma..

 Vi har börjat samla vuxenpoäng genom att göra en budget, för mat och sånt. Får hoppas att det håller i sig nu .


Bild på koftorna kommer om en stund ! Sen kommer nog ett till inlägg ! ;d PUSS



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards