maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Torsdag

Av maria - 27 oktober 2011 15:05

Igår somnade jag och Eric kl 21 framför tv:n, och vi hade säkert sovit där hela natten om inte jag hade vaknat klockan 24, för då fick jag in både mig själv och Eric till sängen ! Och när jag vaknade imorse var jag såå utvilad så de var sjukt. 

 Idag var även Ellie på sitt första tandläkarbesök och allt såg bra ut. Hon kunde inte se tänderna sådär som dom gör på oss, men de hon såg såg bra ut , och jag fick lite tips med mat och sånt som dom ger till alla.

 Nästa gång Ellie ska dit blir när hon är runt 3 år.


  Efter att vi varit hos tandläkaren åkte jag till dagmamman och lämnade Ellie, och sen blev det hem. Har inte blivit någon promenad idag då jag haft ont redan sedan jag vaknade imorse, så de blev att ta det lugnt hemma. De jag gjort är väl att diska undan sedan frukosten och gjort pannkakor.


 Innan jag skulle hämta Ellie så var jag tvungen att åka och handla mer mjölk och smör. De ska ju ändå räcka hela helgen så de kändes lika bra..

 Ellie somnade i bilen påvägen hem och hon sover fortfarande, inte så konstigtmed tanke på att hon inte sovit något hos dagmamman idag , så tänkte att jag skulle vilat lite också , men jag har fastnat här med datorn. Men ska väl lägga ifrån mig den så jag kan vila lite till innan hon vaknar.


 Imorgon kommer Katrin och ska göra oss sälllskap hela helgen ! ROLIGT !!! :d

 Om jag inte har alltför ont på lördag ska vi väl försöka åka på oktobermarknaden i vänersborg också. Men de får vi se då hur det ser ut . En liten sväng hoppas jag på iallafall. Alltid mysigt att gå på marknad ! :) Sen på söndag kommer mina systrar och pappa ! :) Kul Kul :)

 Mamma kunde inte följa med då hon ska jobba .


 Imorgon ska jag få tvätta.... Äntligen !! Tvättmaksinen nere i tvättstugan harju varit trasig i flera veckor, så fick be Erics mormor och morfar om dom kunde tvätta åt oss för 2-3 veckor sedan. Men nu funkar den igen, så de ska bli sååååå skönt att få bort all tvätt.



 Eric hade inga vinterskor , eller hela skor överhuvudtaget så vi åkte till Överby igår en snabbis och kollade.

Eric kom hem med två par skor, ett par byxor och en mössa, och jag kom hem med två par skor ! Som jag fick som en tidig födelsedagspresent av älskling . Tack <3   Kommer bild på mitt senare ! :)


Nu ska jag vila. PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards