maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Åh hääärliga dag!

Av maria - 25 juli 2012 22:00

Imorse gick jag upp ( trot eller ej) 06.15, för att ta mig ut på en joggingtur. Trodde aldrig att jag skulle komma upp, men jovisst gjorde jag det. hurtig som jag är gick jag upp, klädde på mig och tog min gamla Ipod och jag jogga, och jogga och jogga. Och inte nog med de, när jag kom hem sen, svettig och äcklig så körde jag zumba och styrke.

Sen fixade vi iordning oss, hämtade Micke, åkte till Orust och efter de till Vänersborg för att kolla på en ny bil! En guldfärgat Passat - 03 :a! Och den följde med hem! :)

 Så jäävla skönt med en riktig bil, min håller sakta med säkert att falla i bitar. Tänkte lägga upp en bild på den nya pärlan imorgon! :)

 När vi kommit hem, åkte jag till tatueraren och diskuterade lite, sen tog vi vårat pick och pack och åkte till stranden ! Vi hade hela ( inte så stor) stranden för oss själva. Ellie lekte och lekte, och Eric också för den delen. Han byggde sandslott och lekte med Ellie medans Lexie sov och jag låg och glassade i solen. Vi kom ju iväg lite sent. Tror vi var vi stranden 16.30, men de var precis lagom, men imorgon ska vi komma iväg lite tidigare! Ska till Överby en sväng också innan, men sen ska här solas. Har lite små ränder på kroppen som måste blekas, och hela jag måste vä'l få lite färg. folk måste ha på sig solbrillor för att inte bli blänande av min mulliga vita kropp!

 Sen åkte vi hem, grillade lite hamburgare, och nu sover barnen, Eric är ute och cyklar och jag har både tv:n & Datorn för mig själv ! ;)

 Har hunnit att beställa en ny tungpiercing och två örhängen från stylebytyra ! :) Och om några dagar kommer mina ÄLSKADE platåconverse !! Åhhh can´t wait ! Kommer sova i dom!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards