maariiasvensson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av maria - 7 mars 2012 15:42

Med en sjuk Ellie och mig själv då som har så förbaskat ont, så har vi inte gjort något dom senaste dagarna, eric fick åka hem från jobbet igår då jag knappt kunde gå och ta hand om en sjuk 1½åring på de gick inte så värstans bra. :S

 Så Idag har han varit hemma också , så får vi se hur  det blir imorgon.


 Ikväll ska vi gipsa magen , så som vi gjorde när Ellie låg där ! :) Lika bra att göra det nu så vi inte missar det, för de hade inte varit roligt. Går ju inte att göra om de när de är försent lixom :P Haha.

Så Eric var ner till apoteket och köpte gips, men är osäker på om 6 rullar räcker , så ska kolla lite på google och kolla hur många dom andra har använt, annars får jag väl försöka ta mig ner och köpa mer !

 Men vi får se vad det står.


 Nu ska vi snart fixa med vaggan till bebis och ställa den till rätta och bädda! MYSIGT ! <3


 Jo tillbaka till Ellie,

hon har haft feber, men som nu lagt sig och är just nu på 38grader, hon är förkyld, rosslig och vill knappt äta. Hon har inte bajsat ordentligt heller på några dagar, men har gett hene katrinplommon så jag hoppas att de kommer lite bajs snart ! När jag har tagit tempen i rumpan på henne så börjar hon gråta, vilket hon ALDRIG gjort förut, och nu så kommer de även lite bajs på toppen på termometern. Så vi får hoppas att de blir bättre med henne snart.


 Idag är det 8 dagar kvar till beräknad förlossning och jag har haft rätt mycket känningar dom senaste dagarna, trycker och svider till mellan bena och lite sånt där. Så vi får vä lse när det sätter igång, Eric tror på helgen och jag tror den 15:de . Men man vet ju aldrig ! :)   

 Men nu ska jag lägga mig i sängen igen och dö ! Har så jäkla ont så går knappt att sitta på en vanlig jävla stol ! :S

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards