maariiasvensson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av maria - 11 mars 2012 20:02

Jag som har haft så mycket känningar dom senaste dagarna, men icke sa nicke ! Ingen bebis :(

 idag har jag haft värkar , som kommit och gått, varit regelbudna till att ha gått till totalt oregelbudna ! Jobbigt ! Man blir ju ändå lite hoppfull när man märker att de är regelbundet, men så ändras det ! Tråkigt nog !


 Men men, vi har fått en del gissningar iallafall, och det är ju alltid roligt.

Just nu ser de ut såhär :

Jag : 15 mars

Eric trodde på denna helgen, men de är nästan försent.

Terez - måndag- onsdag

Marika- onsdag - torsdag

Therese : 24 mars

Natta: Onsdag

Erics mor trodde på imorgon.

Robert trodde på inatt 23.57 ;p


haha ! Men flera gissningar hade varit roligt, så kom igen nu ! De är sånt här man fördriver dom sista dagarna med ! :)


Idag har vi inte gjrot så mycket. tagit det lugnt och fixat och donat lite hemma, klockat värkar och varit i garaget och tagit lite kort på lite av Erics saker som han tänkt sälja !

Efter de åkte vi och hämtade hem ellie som varit hos sin farmor hela helgen ! Och nu ligger hon på sin pappas mage och gråter och har ont i magen . Stackars min lilla tös <3

 Någon som har nå tips på magont hos en 1½ åring? Speciell mat eller vad som helst. Katrinplommonpure har vi hemma, så något annat ?



 Jag känner mig rätt så trött idag, man blir trött av all förväntan som man har om att det ska sätta igång, och ja , jag vet . BF är inte förrens på fredag ! men man går ändå och hoppas i bakhuvet att Nu, nu sätter de igång ! Så är väl lite utmattad av all besvikelse också ! Börjar bli riktigt otålig nu , som ni kanske märker ! :)


 Men nu ska jag lägga mig i  sängen och kolla på Greys Anatomy ! Puss och heej, leverpastej !

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards