maariiasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av maria - 26 juli 2010 07:41

Hatar er just nu . Dom har hållit igång sen Eric åkte till jobbet halv sex imorse. Fyfasiken ! ätit bajs , kissat i sängen, trampat i bajs. You name it. Så har fått duscha katt, och städat i badrummet ! It sucks.  Nu står Harry potter på men malin och dom har somnat igen , men inte jag . I love my life! go´natt

Av maria - 26 juli 2010 07:35

I lördags var vi i Uddevalla och spelade minigolf och sen tog vi en tur till havet där vi grillade. Blev rätt sent så var dåligt trött. Får juh så sjukt ont i mina fötter och på de så har ag nageltrång på min cptå ! Så kan inte gå fr länge och om jag gör de sp får jag ont i hela benen och ryggen och fötterna. Inte äre lätt inte :P

Eric vann på golfen iaf, han fick 65p , Madde 83, jag 88 och Malin 89. Så jaa, Svenssons är rätt kassa på minigolf !

                       

Av maria - 24 juli 2010 09:30

Igår jobba jag mellan 6-16,45 och sen under kvällen en timme till. Så blev nästan 12 timmar igår och det kändes kan jag säga, i mina fötter, i min rygg, i mitt humör ( då jag inte ätit ngt spec och i hela min kropp! Direkt efter att jag slutat åkte vi och hämta mina syskon som var Tre Älgar, dit dom hade fått skjuss av våra grannar i Valskog.

 Så vi åkte och hämta dom och åkte hem , och där väntades att hunden skulle möta katten :) Men det gick faktiskt väldigt bra förutom att Tyra tog Hilmas plats i sängen under natten och det var inte så uppskattat.

 Igår kväll blev de tacos och sen somnade jag, men sen väckte dom mig tio i tio och vi stack iväg på StreetRace i Uddevalla ! :)'


 När jag skulle gå på toa imorse så var det en speciell hund som tömt hela sin tarm på badrumsmattan. Uppskattat ? Nej. Hon kissade även på den stora hallmattan igår .

 Men men, nu äre bara Malin som sover och Eric är påväg till duschen snart.

Idag får vi väl se vad som händer. Ska nog duscha jag med !

   

Av maria - 22 juli 2010 22:29

Jag är hunrgig, och kom nyss hem från jobbet och älsklingen har gjort mat och städat lite. Han var hemma från jobbet idag också , stackarn!

Jobbet gick bra, jobbade en timme mellan 12.20-13.20 och sen mellan 14.30-22.15 så de blir allt några timmar iaf. Skönt de.. Imorgon äre sista dagen , sen har jag semester en vecka ! :) Skööönt !

Men nej nu ni . Nu blire mat, kommer inlägg imorgon om mina muffins förresten, Orkar inte göra de nu !  PUSS

Av maria - 21 juli 2010 22:10

Nej det är jag inte. Jag somnade efter att jag bakat och sov mellan 17.30-20.30

Jag förstår inte hur jag kan sova så mkt. Och min mobil är bajs.. Bara brusar i den när man pratar i den så jag hör typ ingenting..

 Nu blire iaf billyspizza och imorgon ska jag lägga ut recept på mina tokgoda muffins, gjorde två satser, chokladmuffins med chokladbitar och chokladmuffins med marsmallows ! Helt sjukt gott,, så kolla in bloggen imorgon vettja så ska ni få några absolut bakvärda recept :) Sov gott pluttar !

Av maria - 21 juli 2010 14:56

Och det gills inte .. Stackarn !

Kom nyss hem från jobbet och tänkte ta hand om min älkade pojkvän nu. Hade gärna velat sola , men tar hellre hand om min pälskling !

Så nu är jag toktrött efter jobbet och ska vila ögonen en sväng !

Ha en trevlig dag .  Puss

 

Av maria - 20 juli 2010 19:02

Min älskling är söt,snäll och underbar !

 Jag har juh inte fått min lön, men de har han och jag fick hans kort och hanlda för på gina ! Så de blev en kavaj, ett linne, tre par örhängen och ett halsband, och en mycket fiiin väska ! :) Allt för 244 kr. Bild kommer sen :)

Och sen köpte jag ett par skor på dinsko för 99 kr . Toksöta :)


Hittade min kamerasladd igår, jag visste att jag itne hade glömt den. Men däremot hade jag glömt att jag lagt den i en av påsarna med bebiskläder som jag tog med hem till Köping förra gången för att visa vad vi hade köpt ! Haha, men nu har jag den iaf :)

Men nu ska jag cykla och köpa pommes. Så blir det pommes och korv! GOTT.. Jag är hungrig :)


Av maria - 20 juli 2010 05:30

Nu har jag precis väckt Eric, den sömntutan ! Så snart ska vi båda två kila till jobbet ! Inge fint väder ute idag iaf kan jag säga. Ser inte ett dugg roligt ut ^^

Han är duktig på att fisa också, min karl!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards