maariiasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av maria - 7 juli 2010 17:18

Det blir tyvärr inte så mycket bloggande nu , men de beror på att jag är så sjukt trött när jag kommer hem från jobbet att jag bara vill dö. Och sen har man juh ltie att göra hemma också   ! Så är aldrig en lugn stund!

Nu har jag precis tvättat klart lite till helgen och vårat tvättmedel är slut. Fick juh lite av mamma och pappa och de har hållt väldigt länge, men nu äre slutt ! :d

Nu ska jag väl fixa klart tvätten, sen lägga mig i sängen och blunda ltie. Och hungrig är jag också , men jag orkar inte laga ngt ! !Suck  

...

Av maria - 5 juli 2010 16:00

Jobba jobba jobba . Tycker inte jag gör annat än att jobba!

 Har varit på Överby en sväng efter jobbet och köpte en tröja ! Behövdes !

 Sen ska jag dit igen när Eric ringer så ska vi köpa regnkläder till helgen och stövlar !

Sen hem och mysa och sova :d

Av maria - 2 juli 2010 19:27

Bebis sparkar hela tiden !! :D MYSMYSMYS <3

 

Av maria - 2 juli 2010 19:23

Idag skulle jag börja jobba 06, så jag och Eric gick upp nästan samtidigt, han ska juh också gå upp fem, men man kan väl säga att han är lite seg på morgonen!

 Jag jobbade iaf till 15.15 och sen åkte jag hem.

Jag och Eric hade planerat ett bra tag att vi skulle på bio . Och vi bokade in idag , först skulle han spela fotboll med jobbet sen skulle han inte, sen skulle han sen skulle han inte så har bokat biljetter tre ggr. Men nu skulle han tydligen , trodde han skojja först, då vi hade bestämt att vi skulle på bio nu idag , men nej de gjorde han itne. Så får väl se om han kommer hem eller inte. Men han ska juh dricka så vet inte hur han ska komma hem isf. Är så roligt att man inte får dricka . Not ! Men de kommer sen när jag fyller tjugo. Är ett tag kvar, men de kommer bli toppen .

Så nu har jag iaf städat och lagat mat och köpt chips så jag och Hilma ska mysa själva idag! Lika bra de ^^

 

Av maria - 2 juli 2010 19:18

Blev att vara hemma från jobbet idag ! Så låg i sängen hela dagen ^^

SKöönt men tråkigt. Man missar juh rätt mycket pengar :S

 Men jag och Hilma låg i sängen hela dagen !

Var juh och kollade på lägenhet i tisdags, så skulle hon ha ringt i onsdags och sagt om vi fick den eller inte, men hon ringde aldrig. Jag provade ringa men hon svarade inte.

Så ringdej ag idag runt halv två , och då satt hon i möte men hon sa att hon skulle ringa upp, men de gjorde hon aldrig. Så Eric ringde henne runt halv sex coh då kunde hon minsann prata. Hur som haver som fick vi inte lägenheten, för killen som hade kollat på lägenenheten en halvtimme efter oss fick den. Han sa att han kunde tapetsera och grejjer själv, vilket behölvdes. Men de kunde vi också ha gjort. För på henne lät det som att vi skulle få den. Men nejnejnej*! Sen hade inte den där killen någon betalningsanmäkrning heller, vilket Eric har. Men vi har lixom folk som kan gå i borgen och allt va de nu är ! SEGT ! Ska de hindra oss från att få någon lägenhet överhuvudtaget ?!

 DE SUGER ! GE OSS EN JÄVLA LÄGENHET!

Han var singel också , vafan ska han med en trea till ? Vi BEHÖVER faktiskt en trea!

Av maria - 2 juli 2010 18:09

Skulle jobba eftermiddag och när jag skulle sätta mig och äta en smörgås så fick jag sjukt ont i magen. *Visste inte hur jag skulle andas , eller vad jag skulle göra. DEt höll i sig i 15 min , slutade i fem och började igen. De började halv åtta . Halv nio ringde jag till sjukvårdsrådgivningen och frågade vad jag skulle göra. Hon ville skicka mig till förlossningen men hon skulle koppla mig dit först. Men dom tappade bort mig någonstans när hon skulle koppla mig så var tvungen att ringa igen ! Förlossningen tyckte att jag skulle ta en alvedon och vänta en timme och höra av mgi igen om de inte blev bättre.

 Lite skillnad på att bli skickad till förlossningen och ta en alvedon ?

Men en timme gick , blev lite bättre, men långt ifrån bra. Så ringde till förlossningen igen och jag fick åka in.

 Fick ta en massa prover, kolla bebis hjärtljud, gynundersökning, vaginalt ultraljud och vanligt ultraljud , men dom hittade ingenting. Dom trodde att de kunde varit en cysta som spruckit ! Men att man inte kunde se de på röntgen eftersom de inte skulle finnas ngt kvar. Fick spendera natten där och på morgnen gjorde dom ultraljud på njurarna, men de såg bra ut . Och några timmar senare fick jag åka hem. Fick ringa Erics mamma som kom och hämtade mig och skjussa hem mig .

Hade lite ont när jag kom hem, men har inte haft ont idag! SKumt !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards