maariiasvensson

Alla inlägg under juli 2010

Av maria - 19 juli 2010 21:04

Nu har vi ätit pizza och de är första gången som jag beställer en kebab här nere på flera månader. För som ni kanske redan vet ni som bor i Köping, så är det ingen som kan göra kebab som köping. Men denna va rätt god faktiskt :) Men nu mår jag illa. Harmått illa rätt mycke på sistone, och min vänstra tutte har haft växtvärk eller nå! Har haft skitont i den idag nu när jag varit hemma, men de är den som är lite mindre, så den kanske måste växxa ikapp den andra ! Haha !

Nu ska vi snart lägga oss i sängen iaf för jag är toktrött ! (Ovanligt, NEJ?! )

Och imorgon äre jobb, ska upp klockan fem. Är iaf skönt att gå upp samtidigt som älskling så man hinner piggna till lite med lite prat och mys .

 Ska väl plocka undan lite imorgon när jag kommer hem från jobbet, så de är fiint igen för de är NÅGON SPECIELL som är mindre duktig på att plocka undan efter sig .. Men nu har han gottgjort de lite iaf med att bjuda mig på pizza !

Men nu blire sängen .. Ha en trevlig kväll gott fooolk :) 

Puss

 

Av maria - 19 juli 2010 16:46

Jag vaknade typ nyss ! Har sovit i några timmar. Sköönt men nu är hela dagen borta. Men lika bra de kanske, är ändå ingen sol så ! Så trött var jag juh, Älskling är påväg hem nu , Så han ska nog få laga maten idag för jag orkar inte ens kliva upp ur sängen ! Eller jo men enbart för att kissa, lättare de än att behöva byta lakan ..

 På Fredag kommer mina syskon hiit och deras hund. Får se hur bra hon går ihop med våran lilla bitchkatt ;) 

Ne hon är snäll, men ibland så börjar man juh undra vad de är för fel ! Men msigt värre idag då hon har legat vid mig hela tiden nu när jag har sovit :d Dåligt sööt !

Men nee, nu ska jag vila lite till .. PUSS  

Av maria - 19 juli 2010 11:49

usch och fyfan, jobbade natten idag. 22-02 och sen 06-11.30 Och nu är jag trött. Kom nästan precis hem och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla SEx and the City och göra absolut ingenting !!

Och Eric, han fick lön idag ?! :O Den ska inte komma än :S Men men, han är glad iallafall !!

Puss & Godnatt ^^

 

Av maria - 18 juli 2010 18:27

Kom nästan nyss hem från kalas. Erics mosters kille fyllde år så vi var där en sväng, men har mått illa sen jag käkade frukost så de blev inte så långvarigt. Innan vi åkte dit var vi på beginners och kollade åkpåsar också . Så vi hittade en bra som jag tänkte köpa sen när lönen ramlar in ! De ser jag framemot, att ha lite pengar på kortet igen !

 Nu har vi iaf lagat mat, stektpotatis och korv och nu ska vi äta. Älsking har precis diskat klart och jag är jättehungrig ! :) PUSS

Av maria - 18 juli 2010 12:09

Åkte en sväng till Thn igår och var där en sväng, träffade Erics bror och hans liga ! Trevligt :)

 Sen ¨åkte vi hem och kollade på film och sov .. Dåligt trött man är ..

 Nu blire frulle :D GOTT !! ^^  

Av maria - 17 juli 2010 20:12

Nydsuchad, och ska fiixa mig lite, Så ska Eric fixa mat (Biff, med potatis och sås :) )

Och sen ska vi sticka till Trollhättan där det är Fallens dagar ! :) Blir mysigt att vandra runt, ska nog ta och köpa mig en rem också ;d om det finns vill säga !

 Eric skulle handla lite mat, så skulle han betala , men han hade juh glömt sin plånbok. haha ! Roligt ! :D

 Nu låter Hilma måste kolla vad de är hon vill  ! Ha en trevlig kväll ^^

 

Av maria - 17 juli 2010 16:58

                 


Dom pricka rosetterna är kuddfodral ! Toksöta, så beställde hem två st då jag tror att de blir lite för mycket annars! Och bara 10 kr styck! :D RiktigMariaStil

Av maria - 17 juli 2010 16:35

Slutade 15.15 och sen stod jag och Camilla och pratade lite, sen åkte jag raka vägen hem till min söta karl som låg och sov ^^

Så jag plockade undan, diskade och plockade upp tvätten som vi inte orkade göra igår , och nu sitter jag hääär ! Älskling har vaknat och vi ska väl snart börja med maten :)

  Tänkte lägga ut lite bilder sen de som jag klickade hem häromdagen ! :)

Titta vad sööt våran lilla kisse är :

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards