maariiasvensson

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av maria - 6 oktober 2010 22:16

Idag hade vi tid på BVC. Och de gick bra. Men lilla snuttan får inte i sig så mycket mat som hon ska ha. Och jag har kämpat och kämpat så barnmorskan tyckte att jag skulle amma varannan timme, och efter de pumpa och var fjärde timme ge henne tillägg. Men jag har pratat med Eric om dethär och jag känner helt enkelt inte att jag vill lägga ner så mycket mer tid på dethär med amningen. De var strul redan från början med hennes tungband så dom har juh klippt det två gånger. Så nu när hon fick ersättning så åt hon som aldrig förr. Och jag kände mig såå glad över att kunna göra henne mätt!

Så nu kommer jag amma och ge tillägg. Det känns bäst och de kommer nog bli super ! Huvudsaken är juh att hon får i sig allt hon ska ha . Och de kommer hon få också. Så även fast jag inte kommer helamma så kommer man ändå kunna ha den stunden också ! För de vill ja, men eftersom inte altl har funkat så tror jag nog att det blir bäst såhär. Så får se vad dom sägerpå BVC på fredag då vi ska dit då igen. Men de är juh mitt beslut så. Och blir mysigt för Eric också att kunna mata henne :)


 När vi kom hem så var Erics bror och hans kompis här och ville kolla på lilla prinsessan :) Sen lagade vi mat och har  kollat på film !

 Så nu ligger vi här, med Ellie på magen och hon sover som aldrig förr ! Hon är väl mätt nu kan jag tänka mig ! Så nu ska jag också vila lite. Är juh mat snart igen !


    Mina älsklingar <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards