maariiasvensson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av maria - 17 oktober 2010 18:57

Idag efter att Eric åkt ut till garaget så gick jag och Ellie på promenad. Och gud så skönt det var. Vi gick ner till stan och gled omkring lite och så kollade jag var den öppna förskolan låg någonstans då jag tänkt gå dit i veckan som kommer :) Kanske finns någon mamma som man kan snacka skiit med :)

 Så vi får se vilken dag som jag går dit. Vet iallafall vart det ligger nu :)

Snuttan sov som en stock sen när vi kom hem , sen fick hon mat och nu sover hon igen.


 Nu väntar vi bara på att Eric ska komma hem så vi kan äta mat :) Börjar bli lite hungrig, har tinat upp kött men är inte så supersugen på de men får väl se om de kanske blir något annat ;d


Har lagt in lite bilder på datorn också på våran lilla prinsessa :) Här är en av dom :)

 

Av maria - 17 oktober 2010 14:39

Och det är juh så fint väde ute. Jag vill ut och gå, men Ellie sover. Hon har gjort det ett tag nu så hon borde väl vakna snart. Och då ska jag klä på henne och ge henne mat och sen gå ut ! :)


 Idag blev det en sen frukost. Halv två :P Haha, men tänkte inte ens på klockan , utan det var när jag pratade med Mickis som hon sa att klockan var halv två som de slog mig ;d


Nu håller jag iallafall på och tvättar .. Igen ! Och har städat lite och donat. Har hunnit med rätt mkt nu när hon har sovit , men än är jag inte klar. Så sak väl fortsätta när jag har skrivit klart här .

 Vi har inte fått igång någon tv ännu, Eric ringde telia men dom sa att vi skulle ringa tillbaka imorgon då de var stängt idag dom som vi skulle prata med. Tippat. Så vi får hoppas att de går igång imorgon då!

 Han har kopplat in allt rätt iallafall så felet är inte vårat fel, och de var juh tur det. Men börjar bli sjukt irriterad på detta. Hur lång tid ska det ta för att man sak få se på tv igen ? Vet itne ens vad som går på tv nuförtiden. Har juh inte kolla på tv.nu på flera månader. Skulle vara skönt bara att kunna kolla på topmodel igen ! Eller vad som helst !  Men men .

 Men nu ska jag fortsätta med de jag höll på med, vad nu de var, mitt minne är  borta! Men inte föralltid hoppas jag ! Men kan säga att jag har blivit mer knäpp än vanligt !   Har funderingar på att slinga håret igen också ? Eller vad tycker ni  ?

Av maria - 17 oktober 2010 11:30

Natten har varit sådär. Fick vara vaken några timmar inatt ,men man har juh tur som slipper vara vaken hela nätter :)

 Och nu sitter jag och pumpar. Är tydligen väldigtlätt att få mjölkstocking så iddag var det dags aatt pumpa. Men har inte så mkt mjölk, men lite får jag all ut :)


Igår måste det ha varit nå  fel på våran mat för jävlar vilken ränneskita jag fick inatt, helt sjukt. haha så fick springa till toaletten :P haha, tänkte bara dela med mig av de :P


Nu ligger Ellie här brevid mig och hickar och pruttar, oftast samtidigt haha. Hon är juh för rolig :) Den bästa som finns!


 Vi fick inte igång tv igår heller, men internet , så två av tre är juh bra, så nu är Eric på biltema och ska köpa någon sladd eller nå :P

 Så vi får hoppas att det kommer igång idag ! Skulle vara sköönt ! :D Men vi höres senare ! PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards