maariiasvensson

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av maria - 10 oktober 2010 20:55

Natten har varit bra, hon vaknade en gång runt halv två, och sen runt halv sex någon gång.. Sen låg vi kvar i sängen alla tre och kollade på film och sov lite till klockan elva!  Sköönt att inte ha någon tid att passa eller något sånt !

 Sen runt halv tre åkte vi till Erics mormor och morfar där även hans mamma var. Så dom fick mysa lite med Ellie och vi fick mat :) Såå gott !!

 Sen åkte vi hem och nu är det snart dags för mat till den lilla fröken ! Blir både tutte och välling :) tror nog att hon gillar att få båda :) hon blir nöjd iallafall och det är huvudsaken ! :)


 Så nu blir de väl mera film och sen blir de väl sängen rätt snart tror jag ! Är rätt trött, blir ju inge sova middag direkt, skulle juh kunna, men de blir aldrig av !


 Måste säga att den fjärde Resident Evil filmen är TOKBRA !!!



 Men nu blire byta blöja sen maat :)

 Puss på eR !

Av maria - 10 oktober 2010 01:49

 Fick iaf sova en liten stund innan det var dags för mat igen ! Så hann väl ligga i sängen i en timme typ. Somnade först i soffan, men Eric väckte mig och vi gick och la oss i sängen. Men jag och Ellie vaknade själva där, och skulle gå ut och ge henne mat och då satt Eric vid datorn, Då hade jag snarkat som fasiken så han kunde inte sova eller tänka på något annat. Haha ! De har jag väl fått av min far ! Men jag brukar inte snarka så högt, men idag var jag väl trött :P Och de var jag, jag var sjukt trött måste jag säga.

 Och Ellie var så trött så de var skitsvårt att få henne till bröstet, tror hon har ont i magen också , stackarn ! Hon bajsar iaf en gång / dag. Men de kommer väl bli mer !


 Nu är Eric och byter blöja och jag har laddat med mera mat, nu ville hon ha mer än hon brukar så har fixat lite mer välling som Eric vill att man ska kalla det.

 Så sen ska jag väl gå å lägga mig igen. Är så sjukt trött .

Ne nu ska här matas.. Puss på er !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards