maariiasvensson

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av maria - 8 oktober 2010 21:15

 Nu sitter vi här, :) Nerspydda och glada ! Mysigt ^^ det är KÄRLEK !

 Ellie vaknade för ett tag sedan och då blev de mat, både tutte och ersättning ! Hon börjar få grepp om hur hon ska suga på tutten nu och de är sköönt. Då har man inte ågren varje gång hon ska äta. Tror nog att det är tack vare nappflaskan som hon har fått lite bättre nys om det. Plus att jag känner mig bättre också, genom att hon får ersättning också och då vet jag att hon blir mätt oavsett om jag skulle amma eller inte ! Så de känns UNDERBART att kunna göra den lilla prinsessan mätt !

 Men nu är vi trötta, både jag och Eric ! Så vi ska väl snart lägga oss i sängen och sova lite ! :)


 Idag hade vi viktkontroll på BVC igen och hon har gått UPP 100g på två dagar ! Och de är bra, och sköönt ! Då vet man att de är på rätt väg !


 Måste säga att jag vet inte vad som har hänt med mig, pizza, donken och godis- NEJ TACK ! Inge sugen på det alls ! Köpte iofs lite godis idag, men är inte alls lika gott som under graviditeten. Jag har väl förätit de på mig under 9 månader . Haha !

 Så att gå ner i vikt hoppas jag inte kommer bli något problem. Men nu känner jag verkligen att livmodern håller på att dra ihop sig , och de är mindre sköönt. Känns som en riktigt jävla mensvärk . Inte skönt alls ! Och konstig i kistan är jag också, de har jag varit sen förlossningen. inte roligt tycker jag , men Eric tycker de är rätt kul . Bra att man kan underhålla någon :)


 Imorgon tror jag att vi ska åka till Erics far en sväng och säga hej så ska väl Eric mecka lite jeep ! Tror nog han har saknat de , även fast han säger att han blir så trött på "skiten" . Men de är nog för att de inte går som han hade planerat ! ;d


 Men nu ska jag plocka undan lite på bordet , sen blir de sängen !

 PUSS !

  Bild tagen för en vecka sedan på BB !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards