maariiasvensson

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av maria - 16 oktober 2010 17:11

Äntligen har grejjerna kommit till tv:n  så ikväll kommer vi förhoppningsvis göra samma som alla andra, med att kolla på tv !! :D Eric håller på å pysslar nu så vi får se om han får igång det. Men han är så duktig så det ska nog gå bra!

 Idag har vi varit på Överby en sväng, jag var tvungen att köpa nya leggings då mina enda svarta par har gått paj tusen ggr och jag har sytt ihop dom, men nu har jag nya och det känns KANON!! :D

 Jag håller även på å tvättar och ska gå och bädda rent i sängen nu också tänkte jag, medans man har tid då lilla snuttan ligger och sover !!


 Om två veckor ska jag åka till Köping, funderar på att vara där hela vecka 43, eller så åker jag i mitten av den veckan och stannar till söndagen , men har inte bestämt ngt än. Men ska iallafall åka dit då så folket vet :) så om ni vill ses så får ni gärna höra av er ! :)

 Men nu ska jag gå och bädda rrent och börja med maten. Ikväll blir det kebab m. pita och pommes som jag ska göra iordning själv. Inte hämta från någon pizzeria inte ! ;d


 Puss

  Saknar magen lite faktiskt ! Men bättre nu när hon är ute hos oss <3

Av maria - 16 oktober 2010 10:59

Idag är det lördag och jag sitter och äter frukost.  Inatt fick jag sova sex timmar i sträck då Eric tog den första ronden med mat . Det var skönt !

 Idag ska jag (vi?) knalla till bibblan och hämta ut en bok som man får när man fått barn. Får vi se vad de är för något. Är med nå sånger och ramsor och sånt iallafall !

 Sen när vi kommer hem ska jag försöka träna lite. Måste bli fit for fight igen ! de här funkar inte. Ska i mina gamla jeans till vintern förhoppningsvis  ! Kan juh inte knalla runt i leggings då. Kommer juh säkert bli en tokkall vinter och de blir juh kallt med leggings. Så måste lyckas komma i mina gamal jeans !


 Eric ska väl ut till garaget sen så får väl se vad som hittas på här hemma ..

Måste tvätta, IGEN ! Tvättar hela tiden. Men de blir mycke, utan att man tänker på de. Idag spydde hon ner både mig själv och henne efter att jag fått på henne nya kläder , och sen spydde hon på mig igen efter att jag duschat ! De kallas KÄRLEK !


 Men nu ska jag fortsätta med frukosten, är fasen hunriig. PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards