maariiasvensson

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av maria - 7 augusti 2010 23:29

Men orkar till att ens sitta vid datorn finns inte ! :/

 I fredags var vi iaf på ullared med bobban och Jessica, och genast blev man 6500kr fattigare :S

Men nu har vi allt som finns tror jag till bebis! Är lite smått som vi måste köpa men de blir nästa månad. '

Jag hade sådana sammandragningar och hon sparkade typ hela tiden när vi var där inne. Och de blir väldigt jobbigt måste jag säga! Svullna fötter och ryggont, ne fyfan, De gör jag inte om på ett väldigt bra tag. Vi sa att vi ska iaf ner till jul igen men tack och lov så äre månader kvar diit :)


 Och nu har jag kommit någonstans där det känns som att jag har varit gravid i evigheternas evighet och att jag kommer vara det resten av livet också ! Visst det är jättemysigt, men ibland så blir man bara ...... Man orkar inte !

 Men som tur är så är de inte så långt kvar nu, lite mer än en och en halv månad ! :) Om snuttan kommer ut som när de är beräknat !


 Idag var vi iaf på strandpromenaden med Erics pappa och så skulle vi kolla på båtracet , men vi hade inga tider och tydligen skulle de inte börja förns kl 17, och då var kl ty p 13.45 haha, inte vad vi hade räknat med men men. Tiden gick och vi förflyttade oss och jag  fick så sjuuukt ont i ryggen, så kl 17 när de skulle börja hade det fortfarande inte börjat och jag orkade verkligen inte vänta längre så jag gick hem , och de hade börjat strax efter att jag gått, men men.

 Har varit i Vänersborg nu på kvällen också och hämtat dammsugaren och disksställ och lite smågrejjer ! Så imorgon blire iaf att städa.


 Men nu ska jag sova, ska väcka älskligen först då han somnade på soffan direkt när vi kom hem ! sov gott snuttor!

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards