maariiasvensson

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av maria - 10 augusti 2010 22:53

tycker jag !! :P Kommentarer gör juh det ännu roligare att blogga också , så ni får gärna göra vardagen lite roligare tycker jag :)

Av maria - 10 augusti 2010 21:45

Magen växer och bebis sparkar :)

   

Beräknat förlossningsdatum: 2010-09-29

Barnet blev till omkring: 2010-01-06

Du är i vecka: 33

Du är i månad: 8

Antal graviditetsveckor och dagar: 32 veckor & 6 dagar

Antal dagar till förlossningen: 50


Mysigt mysigt.. Men sömnproblemen är mindre roliga !

Av maria - 10 augusti 2010 20:57

  Nya påslakan , från ullared ofc ! :d   Sovrum   hall innan vårat sovrum   vardagsrummet     bebis vagn ! i bebis rum, som just nu är som ett förråd   Förråd i bebisrum, där hänger min nya vinterjacka också :d

    toalett !   Hall direkt när man kommer in i lägenheten, toadörren som är öppen,om man svänger tillhöger direkt när man kommer in så kommer man till vårat sovrum och efter toan på vänster sida är bebis rum och på höger vardagsrummet

  Kök   Kök

 

    vardagsrum


 

hallen innan vårat sovrum med mina nya tavla!! vacker ellerhur ?! :D

Av maria - 10 augusti 2010 15:50

höja jeepen ! Och han hittade ett kit för 25 000,de är väl ingenting ? och då har han inga däck ! Vad tycker vi om de ?

 Haha , nee de blev sig inge förrens vi har köpt en ny bil ! Annars får vi börja gå på gatan omlott !   

   Eric kommer nog tjäna mljontals kr på de :D Då slipper jag !

Av maria - 10 augusti 2010 14:04

Igår när vi kom hem på kvällen och hade varit borta hela dagen så hittade vi inte kissen, hon brukar jämnt komma till dörren när man kommer hem , men de gjorde hon inte. Och jag var säker på att hon inte smet ut när jag var inne och lämnade av maten vi handlat, så vi letade och letade.

 Tillsist såg jag att haken till fönstret i vårat sovrum hade gått upp , och Eric gick ut på balkongen och kollade, och javisst, där ute satt hon , på källartrappen och kollade upp mot balkongen ! stackarn, och måste ha varit livärdd, och vi hade tur för vi har vägen precis på framsidan ! Och hon är livrädd för bilar, men de kunde juh ha hänt något ! ojojoj vilket samvete jag fick , och rädd som fasiken var jag när vi inte hittade henne,

så när eric hämtat upp henne igen så fick hon lite shebamat och en dusch , vettefaen vart hon hade varit någonstans för skitig var hon .  Och luktade garage och källare.

Det blixtrade och åskade och spöregnade igår också ,, stackars Hilma! Men nu är hon där hon ska vara  , brevid mig i soffan och spinner ! She´s so cute. På Ullared köpte vi ett rosa blingbling till henne också , så nu är hon ännu sötare och hon känner sig nog rätt snygg med det också :)  Ska ta lite bilder idag tänkte jag , på lägenheten och kissen och magen så ska ni få se hur vi bor :)

 Börjar bli väldigt väldigt fiint här nu , har inte alla möbler än , men de kommer när julilönen kommer..


 Och det har varit så mkt tjaffs om att jag inte ska jobba mera. Eller tjaffs och tjaffs de har varit mkt tjat..

 För er som inte vet så ska jag inte jobba mera för att jag har fått så hilma ont i ryggen, men de är inte så konstigt heller. Jobbade heltid hela juli och jobbade över i princip varje dag, så de blev nog för mkt för mig. Och de sa juh ifrån sen också !

 Så hade 6 eller 7 turer i aug som jag inte har gjort som var utspridda på två veckor .

 och de har varit en massa grejjs med att jag skulle ta kontakt med försäkringskassan och begära sjukpenningsgrejjs och allt var de nu var. Men så var vi där igår och jag behöver inte ens de, utan jag sak bara skriva in dom turerna som jag skulle ha på lönerapporten så ska arbetsgivaren  betala ut 80 procent av lönen på dom turerna!

 Men jaa, nee jag fattar inte heller ngt men så vare iaf .. Men man blir juh lite snurrig när alla säger olika , jag vet juh inte hur sånt där går till :/

 Men men , nu ska jag klä på mig, är väldigt synligt in hit till lägeneheten så man kan juh inte gå naken som man brukar, fast de gör jag ändå. Har juh ändå en mage i vägen så folk ser väl inte så mkt ändå ! :P haha och tuttarna börjar hänga, ;d

 Nu kommer älsklingen också så nu ska vi fixa oss och sen åka och köpa glödlampor till våra nya lampor ! :)

 Bilder kommer seeen :d

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards