maariiasvensson

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av maria - 22 augusti 2010 19:50

Kissen är juh jättesöööööt ! Eric tycker hon ska heta Lisbet och jag tycker Agusta !

Vad tycker ni ? Den är helsvart och lite halvlånghårig !

Jag tycker då mitt förslag är bra, och Erics hans såklart. Men ni får hjälpa oss här. Mitt namn eller Erics namn ? :)

Av maria - 22 augusti 2010 11:16

Ojojoj, ibland blir man bara trött ! Att det inte bara kan glida på någon gång, utan att man ska ha ont någonstans, rygg & ljumskar plus en massa sammandragningar och förvärkar ! Men hallå ? Men tror nog iallafall att lillen vände sig neråt igår, tyckte jag kände mer rullningar än sparkar .

 Vi får väl hoppas på detta! 

 Igår åkte vi på en liten jeepträff i Uddevalla! :) Men blev lite för skumpigt ibland, så är juh bra att bilen har dörrar så man kan gå ur om det är så ;)

Vi blev juh borta hela dagen igår och bebis fick sig en riktigt omgång , så när vi kom hem alla så var vi så trötta och hungriga så det fick bli pizza. 

 Sen blev det vila ett tag och kollade på film, sen fiix då vi hade tänkt att vi skulle ner på crusingen och kollade. Så runt halv nio nio gick vi ner, och jag kan juh säga att det går inte snabbt att gå ner på stan. Och om jag inte hade bett Eric att sakta ner så hade han varit låååångt före mig. Men sammandragningar och ont i fötter och ljumksar gör att man inte kan gå så fort inte fööör låångt, för det orkar man inte helt enkelt !

 Men sen kom Micke och Ida iaf så åkte vi lite jeep , åkte till något ställe där alla bilar hade ställt upp sig också så gick vi omkring där och kollade på bilar, men jag fick såå ont efter ca 2 timmar så jag var tvungen att gå och sätta mig i bilen igen, och där fick jag sitta , tills vi åkte hem  Och kallt blev det också , men någon idiot hade ställt sin bil både framför och bakom oss, så vi kom juh inte ut !

Men men, jag vaknade runt elva idag av att Hilma hade virat sg runt mig hals med svansen typ :) Sen låg hon över huvudet som hon brukar !

 Nu är Eric och köper frukost sen ska vi väl duscha och senare under dagen ska vi åka och kolla på Kattungar hos Erics mamma! För er som inte vet så ska Hilma få en syster :) Tror att det kan vara bra för henne, speciellt eftersom hon får all uppmärkamhet nu och sen ska det komma en bebis som kommer få det mesta, och jag vill inte att hon ska börja kissa eller bajsa på skötbordet eller i sängen :S Men det ska juh bli kul med en katt till, är juh inte så att vi ska skaffa en bara för att de "kan" bli bra :P

Missuppfatta mig rätt tack!

 Men nu ska jag plocka undan på bordet för nu kommer nog Eric vilken sekund som helst !

 Hörs senare ! Puss  


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards