maariiasvensson

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av maria - 26 augusti 2010 18:30

      Inte långt kvar nu tills bebis ska ut, cirka 5 veckor !! :D Can´t waiit  <3


Av maria - 26 augusti 2010 17:12

Min dumma kamerasladd !!

Nu när jag väl ska lägga in bilder och slänga ut lite kläder på tradera så hittar jag den inte.. Tippat ! Men de är iofs inte så konstigt nu när jag börjar bli så glömsk..

 Men hursomhaver så ligger den inte där den ska!!


 Jag har iallafall plockat undan och städat lite idag.. Som varje dag .. Dyrgt men får ångest när de inte är undanplockat. Ser bara att det blir mer och plocka undan när man väl ska städa sen, så försöker iallafall att plocka undan lite hela tiden så det inte blir så mycket i slutändan. Var nere till Ica också och hämtade upp paket, Rolgit .. Så nu kommer jag vara fiin på våran ettårsdag som är på lördag !


Har skrivit en matlista också då vi ska åka och storhandla idag, och har gjort en månadsplanering på vad vi ska äta.. Får se om det funkar, men vore skönt att veta vad man ska göra för mat istället för att bara stå där som ett fån och inte veta något..

Så nu när Eric kommer hem så ska vi väl kolla igenom matlistan och sen får han fylla i matschemat eller vad man ska kalla de också så får vi se hur det blir ..

Men jag börjar få slut på vad man kan äta, så om ni har något så kan ni gärna skriva, typ bacon och makaroner, eller falukorv och potatismos eller om ni har några andra förslag på vad man kan äta så vore det supersnällt !!


Hörs senare ! :D

Av maria - 26 augusti 2010 09:31

är bland det godaste jag veet ! Och nu sitter jag och äter frulle !!

Blev ingen bild igår då jag blev så attans trött och min kropp värkte till tusen, men skickar in den under dagen istället.. Nu ska jag kolla mailen och sen kolla lite på lyxfällan. Och guud vad solen är framme .. Hääärliigt :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards