maariiasvensson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av maria - 24 augusti 2010 21:05

Tack folk för att ni gav mig lite tips. Det var hyggligt av er :D

 Nu sitter jag här och Eric ska snart diska. Blev potatissallad och grillad kyckling till middag ! Gott som de var. Hade bara ätit frukost imorse så de var gott med mat, men har inte haft någon hungerkänsla på hela dagen och då känner man juh inte för att ställa sig och laga maat.


 Ohhh fuuck mitt nageltrång , måste bli inskriven någonstans snart s¨man kan f¨det fixat,, för detta är inge roligt ! Och imorgon hade jag tänkt knalla ner på stan en sväng innan vi ska på föräldraträff. Så ska väl gå upp i skaplig tid imorgon.. Men de gör jag varje vardag tycker jag . Har lite svårt att sova utan Eric, och sen när man går å lägger sig tio halv elva är de inte så konstigt att man vaknar mellan åtta-nio..


 Fönstergubben har inte kommit än han heller så han kommer säkert imorgon bara för att vi inte kommer vara hemma.. Och vill inte lämna katten hemma utan balkongdörr i några timmar heller ... De kan inte båda gott nämligen !


 Eric ska tydligen kila bort till Ante snart också och föra över lite filmer till vårat usb då vi har kollat sönder ALLA filmer vi har under dom senaste tre veckorna !

 Så kan väl bli niice att få se något man inte har sett för en gångs skull ! :)


 Men nu ska jag lägga mig här och göra absolut ingenting, får hoppas att jag mår bättre imorgon!

 

Av maria - 24 augusti 2010 16:38

Att jag hade 74 besökare igår ! Roligt måste jag säga ! :)

De gör de roligare att blogga också när ni hänger med och läser , men ni får gärna kommentera mera så blir det ännu roligare :D Så goo folket och kommentera ! :D

 Har kollat på de där samlarprogrammet idag förresten, på kanal5play då vi fortfarande inte fått några tvkanaler , och det är faen helt sjukt . Kolla in de ni också vettja!

 Har betalat lite grejjer jag vunnit på tradera idag också , men fick bli från Erics konto eftersom jag inte kan betala till swedbank från mitt nordeakonto, (dåligt värre) Så jag funderar starkt på att byta, eller vad tycker ni? Är swedbank bättre än nordea? Behöver få lite tips då jag har fått ågren om jag ska byta eller inte :S

 Men men, blir väl ngt inlägg senare , om jag orkar, men håll utkik vetttja, puss :D

Av maria - 24 augusti 2010 16:36

För jag är sjuk :( Mår inte alls bra, får hoppas att den lilla mår bätre än vad jag göör ..

Så tyvärr mina kära läsare blir de inte många inlägg idag. Jag ska bara ligga här och tycka synd om mig själv !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards