maariiasvensson

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av maria - 17 augusti 2010 16:45

Helt sjukt vad bebis sparkar och slår. Börjar bli trångt nu för stackarn !

Och jag börjar bli stor, Men är rätt skönt när man känner sparkar och allt också , så vet man att hon mår bra där inne ! :)

 Ska till barnmorskan imorgon också. Sköönt att få väga siig och kolla allt ..

Men nu är det inte långt kvar, bara 43 dagar ! Can´t wait ! <3

Är nu nedräkning börjar bli roligt :)

 


Ny magbild kommer imorgon då jag går in i vecka 35, dvs 34+0

 

Av maria - 17 augusti 2010 16:38

Jag har varit idag! somnade på soffan i några timmar och vaknade för drygt en timme sen, håller på å packar upp kläder för tillfället, så måste väl boka en tvättid imorgon, det som är så skönt med att bo här är att man kan tvätta praktiskt taget närsomhelst, man behöver inte vänta flera flera dagar innan! Så de är jävligt skönt faktiskt, men sen så tare juh tid också såå . Tvättmaskinen här nere är inte den roligaste :P


 Tänkte ta och lägga ut lite bilder senare under dagen, får väl se om datorn är ledig någe när Eric kommer hem från jobbet. Undrar hur han orkade upp imorse :p


 Men nu ska jag fortsätta, men har en magont som kommer och går så vi får hoppas att den går över !

 PUSS

Av maria - 17 augusti 2010 10:24

För sängen till våran lilla som kommer. Betyder mycket !

  Hanna, den glada som kollar in i kameran!

  Amanda som nu har flyttat till Stockholm !

  Michan, finns det någon bättre  ?! <3

  Katrin som är tokbäst !

  Och Liz, som nu har flyttat ! Gonna miss you <3

Av maria - 17 augusti 2010 10:10

Hemma igen efter en lååånghelg i Köping. Vi åkte juh dit i torsdags och då sa vo hej till Michan och käkade en Köpingskebab från adria, såå sjukt gott!!

 På fredagen skulle vi fira Katrin alla tjejjorna, sen åkte vi på fest som min syster hade eftersom hon fyllde 18 i söndags!  Var där innan festen också och åt tårta och och hjälpte till och städa och grejjer.

Michan följde med till festen också så skjussade jag hem henne sen. Men blev juh lite senare än planerat, säger inge mer än att en fick kalasfylla så de tog några timmar extra att bara komma ifrån festen .

 På lördagen var vi helt slut och låg io sängen i tusen timmar. Sen åkte vi till farmor och snacka skit sen åkte vi hem igen . På kvällen sen vare 60års fest och jag skulle köra mamma och pappa ! Mamma kom hem tidgare och fick skjuss , men pappa skulle vi hämta runt ett, så var där till då . Men vi kom inte hem förrens halv tre elller tre någon gång.

 Sen vare bara upp tidigt på söndagen och hjälpa pappa, hann fika en sväng också innan dom skulle ta bussen till sthlm, syrran fyllde juh 18.

 Sen var väl kryssningen rolig, men var väl roligare för dom andra om man säger så.

Kom hem  igår runt halv tolv, och vaknade nu halv tio typ.

 Och Hilma var så sööt, hon vill gosa hela tiden, hon har juh varit själv i flera dagar frutom att Micke har kommit hit och gett henne mat men annars. Så hon har gosat och vill upp i famnen och jag vet inte allt !

 Idag hoppas jag att vi ska fixa bebisrum sen när Eric kommer hem då vi har både sängen färdig och skötbordet, då vi fick ett av mamma och pappa och säng fick vi av tjejjorna !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards