maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Helgen !

Av maria - 25 mars 2012 17:39

Helgen har varit helt underbar ! Men den som saknades var ju Ellie ! Men Eric och jag fick mycke tid att ge till varandra. Och de behövs ibland, att bara kunna ta hand om varandra ! Lexie sover ju mest och äter. Men hon har fått längre och längre vakenperioder ! Jättemysigt ! Har även fått några små leende, och hon vände sig från rygg till mage 1 gång också, fast då var hon riktigt arg ! :P

 Hon har varit stabil i nacken ända från födseln, men de blir bara stabilare och stabilare för varje dag som går. Hon håller upp huvudet själv rätt så långa stunder !

 Men iallafall, i helgen har de blivit mys till 1000, tacos, lite godis och sex and the city. Igår kväll blev de även en promenad till stan fram och tillbaka ! Men var väldigt kyligt måste jag säga, då vi kom ut rätt så sent.


 Igår så blev de även tvättning och lite idag också, plus att jag har bäddat rent, tokmyst med Lexie, plockat undan och dammsugit och förberett maten. Blev även en kortare promenad i solen. Och gud så varmt de var ute . Nästan helt vindstilla också ! Nu är våren häär !! Gosh så skönt !!


Nu sitter Lexie och jag och väntar på Eric och Ellie. Eric åkte för flera timmar sedan så dom kan nog komma hem närsom helst !


Vi har även pratat om när vi ska åka hem till Valskog , och de blir nog på Erics födelsedag , ( 7april) vilket är påskafton i år ! Så om de blir som vi vill, så blir vi där i en vecka !


Men nu till något mindre roligt; bröstmjölken håller på och försvinna och de kliar I mina tuttar konstant !! TOKJOBBIGT !! Något mer som är jobbigt, är att jag har fått hormonfinnar i HELA ansiktet. Ser ut som att jag har små små vattkopper ÖVERALLT i ansiktet ! Så när jag var ute på promenad så tog vi en sväng till ICA och köpte lite grejjer så förhoppningsvis så är dom borta inom några dagar !


Men nu vill Lexie ha mat ! Vi hörs senare ! PUSS

 

 
 
madde your syster!

madde your syster!

25 mars 2012 19:14

hoppas ni kommer då! :D

http://www.ssvensson.devote.se

maria

28 mars 2012 19:51

vi kommer på långfredagen ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards