maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

Myslördag !

Av maria - 31 mars 2012 23:19

Idag har de varit fullt upp ! Ellie vaknade runt 8.15 och ville upp, så de var bara att knalla upp och göra iordning frukost. Eric gick inte upp långt efter oss heller. Var skönt så att inte hela dagen försvann.   Så vi gjorde iordning oss, käkade frukost och gjorde allt runt omkring detta som blir när man har två små ! :)

   


Sen åkte vi ner till bibblan där Ellie fick leka av sig lite, rita och bara springa runt. Var jättemycket folk. Enormt mycket folk. Men sen n'r vi tänkte gå så förstod vi va de var. Dom hade någon teaterföreställning för barn, och då passade ju alla på att gå dit lite tidigare för att låta barnen leka av sig.    Men Ellie hade roligt iallafall ! :) Och Eric också ;)

 

När vi var klara där , så åkte vi och tanka (Och nu är jag pank! bensinen kostar ju för fan 15.50kr / litern! )

Sen åkte vi vidare till Överby för att kolla på presenter till Erics två bröder. Vi ska på kalas på långfredagen innan vi åker till Köping, och dom är några stycken som fyller år efter varandra , nämligen både den 6:april- erics mormor, 7 april - Eric fyller 24, 8:de april - erics bror Emil, och den 13:de april - Erics bror John.  Så nu är presenterna klara och de är bara att invänta kalaset ! :)


 När vi kom hem så gjorde vi mat, och vi som är lite halvtråkiga av oss åt tacos idag !! Vilket inte är helt otippat. Sen har vi bara legat framför tv:n och kollat på Pirates of the Caribbiean. Nu är vi på 3:de filmen som snart är slut. Så dagen har varit lyckad, och jag börjar känna mig trött ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards