maariiasvensson

Alla inlägg den 3 april 2012

Av maria - 3 april 2012 14:30

Då har man varit ute på promenad med Lexie för några timmar sedan, blev ner till stan för att kolla en påskutstyrsel till Ellie . Hittade ett förkläde på second hand så de fick de bli. Hittade nämligen ingenting som passar en 1½åring någon annanstans ! :S Konstigt ! men jag kanske missade , vad vet jag . Hittade på Åhlens, men de var från 4 år, och de såg rätt så jättestort ut . Så de jag köpte fick duga, så får hon ta en av mina sjalar som hukle :)

 Målade blir dom hos dagmamman , så ska bli kul att se hur hon ser ut när jag hämtar henne imorgon :)


 blir nog ingen lekpark idag, är för kallt. är 6 grader ute , men de blåser som utihelvete! :S Inte skönt alls ute, förutom att luften är riktigt frisk och skön i halsen ! Men men, ellie sitter nu och äter mellanmål och Lexie sover.

 Så när Ellie ätit färdigt så blir de myspys och lek hemma istället !" :)

Av maria - 3 april 2012 11:09

Imorse så försov vi oss till halv nio! Ellie skulle vara hos dagmamman klockan 9, så blev att stiga upp och ge Ellie frukost, klä på henne, ge lexie mat, klä på henne mm. sen åka iväg.

Nu är Ellie hos dagmamman, jag har kollat ett BIGBROTHER avsnitt och nu ska jag fixa mig lite snabbt så ska jag och Lexie ner till stan och kolla en sväng. Tänkte köpa presentpappaer och kolla om de finns nå påskaktigt till Ellie :)


När vi hämtat Ellie sen tänkte jag att vi skulle ta en sväng till lekparken :) Men hade inte gjort något om de blev lite varmare, är ju barsa 3 grader ute ! Usch !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards