maariiasvensson

Alla inlägg den 23 april 2012

Av maria - 23 april 2012 20:18

Inatt somnade jag på soffan efter mycket om och med. Var pigg som fan och ögonen ville bara inte blunda !

 Eric kom hem och mådde jättedåligt ! :S han hade spytt och grejjer i garaget men igår så mådde han bra, så de var ju skönt ! Fick sova lite extra länge imorse också , och de är ju aldrig fel.

 Annars har de inte hänt så mycket idag faktiskt. Tvättade alla Ellies gamla kläder i strl 62 , och ahr sorterat upp de i Lexies byrå, rensat ut de som är för litet för både Ellie och Lexie, sen bara fixat hemma lite allmänt.

 Åkte även och storhandlade idag. Skönt att få komma iväg själv lite, även fast jag ändå stressar utan att jag tänker på de, haha !


 Nu på eftermiddagen / kvälle n åkte vi alla till gargaet, tänkte att jag skulle ut och gå där medasn Eric fixade med jeepen innan den skulle provköras, men de blev så sjukt dåligt väder. Började regna rätt mycket , när vi kom dit, ( typiskt nog ) så blev att vi gick omkring i garaget tills Eric var klar, sen blev de att provköra. Jag Ellie och lexie åkte bakom i min bil , ifall  de skulle hända något. Men de gick som smort, är ju lite fix kvar , men han har varit jäkligt duktig min pojk ! Måste jag säga ! :D Och känns nog skönt för honom nu också när den fungerar, rätt så bra iallfall. Men på lördag blir det att provköra ordentligt då vi ska på en liten minijeepträff här i Uddevalla ! :) Kommer bli skoj ! :)


Nu tänkte jag diska, och samtidigt bränna ut lite skivor, sen kolla lite på r'äkningarna, och grejja skåfixa lite. Sen tar jag kvällen tror jag ! ska även på en massage ikväll ! Gosh så skönt de ska bli! :)

 

Av maria - 23 april 2012 00:03

 

Pratar med syster på skype. har gjort de i några timmar nu :) Roligt !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards