maariiasvensson

Alla inlägg den 25 april 2012

Av maria - 25 april 2012 20:49

 

Älskade barn <3 Vad skulle man göra utan dom ?!

Av maria - 25 april 2012 20:40

 God afton gott folk ! Har inte blitt nå bloggande idag, men har varit fullt upp ! Därför blir de mer på kvällen när de har lagt sig !

Imorse försov vi oss (igen !! ) Men kom iväg och kom dit i tid. Har även hunnit träffa Ellies nya dagmamma, eftersom hon vi har nu ska gå i pension i sommar ! Tråkigt nog ! Ellie som trivs så bra, men hon kommer nogtrivas bra även på de nya stället.

Terez ( våran granne) har sin son där, så vi kommer kunna hjälpas åt där med hämtning och lämning ! Så de ska bli skönt ! :)

 Efter vi träffat den nya dagmamman åkte jag och Lexie vidare hem , och så satt jag mig vid datorn en stund. Är så himla lätt att sitta hur länge som helst, men jag tog mig därifrån och satt igång Zumba ! Så har blitt både zumba och styrke idag , och jag kan säga att jag svettades, och svettades, så de var helt sjukt !!


 Sen var de baara att hoppa in i duschen, ge Lexie mat och plocka undan lite, och sen hämta Ellie !

 Ellie var rätt så trött när jag hämtade henne så de tog inte lång tid innan hon ville sova . Så medans hon sov, så var Lexie inte nöjd , alls ! Så blev att vagga omkring en stund tills hon somnade, och sen kunde jag börja med maten !

 Efter mat, och Ellie fått bada så gick vi ut på en liten kvällspromenad så Ellie fick bli av med lite energi, och när vi kom hem tog de inte lång tid innan hon ville gå och lägga sig igen. Så Ellie har legat i sängen sen 19.15 och Lexie somnade för en liten stund sedan, så nu har jag två händer ! ;d

     

Ellie tyckte dee var jätteroligt ute ! :) Mammas stora tös <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards