maariiasvensson

Alla inlägg den 21 april 2012

Av maria - 21 april 2012 23:50

Idag blev de inte något Lekland, var så fullt med folk, så vi får se om vi kanske åker dit imorgon istället. Men vi åkte vidare till Överby, men där var de inte mycket mindre folk! Ojoj säger jag bara ! 

 Så vi gick omkring och kollade lite. Inne på Gina Tricot bestämde sig Ellie för att slänga sin nappflaska med vatten när inte jag såg. Så den försvann där inne någonstans. Letade som en tok, men slutade med att jag fick gå och köpa en festis till henne istället, vilket hon nog tyckte var mycket bättre !

 Inhandlade lite sommarkläder till barnen inne på Hm också, så detta fick följa med hem ;

 

Ellie fick:

  • En supergullig kjol, 50kr
  • Ett par ascoola shorts, (som jag själv skulle vilja ha) 80kr
  • Rosa linne, med brottarrygg som är virkat, 80kr
  • Ett vanligt enkelt lila linne 20 kr

 

Lexie fick;

  • 2 par shorts, 30kr styck
  • En jumpsuit, 80kr
  • En sockersöt klänning, 50kr

Jag köpte även en tröja till mig själv, men provade den inte, och när jag kom hem och gjorde de så var den lite tajt i armarna, så blir nog en sväng ut till torp imorgon för att byta storlek eller lämnar tillbaks den. Men inne på Jc så hittade jag ;

 

Det hära ! Åh jag blev kär , så dom passera i mitt huvud med en massa outfits så ja, dom fick följa med hem. De coola med dom är att högst upp så är dom gulda, och sen övergår de till svart.

 

Syns inte så bra på bilden, men jag är nöjd ! 59 riksdaler, som hittat ;)

Av maria - 21 april 2012 11:15

Kom att tänka på när vi var ute på Hantis förra lördagen, och man mötte gamla klasskompisar från gymnasiet! Och att dom knappt har mage att hälsa ! Även fast man kanske inte kom superöverrens, men att man ändå inte bråkade, utan man bara pratade med varandra om de var något lixom, så betyder väl inte de att man knappt kan hälsa ? Eller ? Då är ju frågan om personen bara är en bitch, eller om hon helt enkelt bara inte gillar mig ? Även fast jag inte gjort henne något!

 Nu är de inte så att jag bryr mig spciellt mycket om personen heller, men de är bara grejen?

Blir de så efter att man slutar gymnasiet och man inte sett varandra på ett tag, att de blir som att man inte vet vem den andra är ? Eller kan de vara så lätt att personen är bitchig och tycker att hon själv är så märkvärdig ! jag undrar ja, något förslag någon ? :)


 De kom fram folk och pratade med mig som jag aldrig pratat med förut, eller som jag kanske varit på samma fest som , men som jag inte superpratat med, de dom ville var ju att säga att Ellie är så gudomligt söt !  Sånt är trevligt ! De kan man kalla TREVLIGT folk ! Sånt måste världen få mer av !  Haha! Vet inte hur många ggr jag fick höra de , men de är superroligt ! För visst är hon söt, och lillsasyster Lexie är ju också söt, såklart  !! ;) haha!


Speciellt nu när hon börjar vara vaken lite mer på dagarna !

 Men nu, ifrån bitchar och bebisar ! Nu ska jag vika tvätt ! ;)

Av maria - 21 april 2012 10:59

Imorse vaknade Ellie runt 07.00, och jag och Eric som var vakna rätt sent igår , var rätt trötta ! Lexie sov heeela natten , förutom när hon vaknade och ville ha nappen, men så fort hon fick den somnade hon om igen ! :) såå skönt !! ^^

 Idag ska vi åka till Trestad Lekland, och efter det en sväng till Överby ! Vi ska på dop i början på maj, så ska se om vi kanske får några ideér, Eric är ju även gudfar, så han vill ju ge något speciellt !

 Nu ligger alla och sover igen och jag tänkte vika lite tvätt från igår, som aldrig blev av. Sen kanske man får ta och väcka alla så man kommer iväg någon gång ! Klockan tickar iväg fortare än vad man tror ! :)

Annars får vi väl ta de ena idag och de andra imorgon ! , vi får se hur vi gör ! :)

Här har vi iallafall dagens ;

   

Topp Hm,

Byxa Hm,

Örhängen , HM

Lång transparent kofta, BIKBOK !

Av maria - 21 april 2012 01:32

Ojdå vad klockan blivit mycket. Tiden har gått väldigt fort.. Men kan köra en liten snabb uppdatering om dagen !

Storhandling, köpt brunkräm, fått min första mens sen förlossningen ! spännande ;) Not !

Godnatt !

Av maria - 21 april 2012 01:13

Hm har fått in såå mycket vackert, så här kommer lite små sommartips !

   

249 kr

 

99 kr , finns även i vitt !

 

99kr !

 

149 kr

 

49 kr !


Lite sockersöta sommartips har ni här iallafall ! De föll mig i smaken kan jag ju säga ! Har fått någon slags fling för blått som ni kanske ser ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards