maariiasvensson

Alla inlägg under augusti 2009

Av maria - 21 augusti 2009 14:42

Då kom vi nyss hem från Värmdö Köpcenter.

belle shoes hade en massa snygga. Hittade två par som jag ska köpa när löningen kommer, klackskor såklart :) Sen blir det nog stopp med shoppandet, nästan. Måste köpa ett pr nya converse eller något. Mina håller juh på att falla sönder såå...Var t.o.m rea på belle såå... :) TOKGLAD!

 Nu ska jag snart hämta Herman från skolan , men kan chilla i 45 min till innan det är dags :)

HÖRS ,, BAJS!

Av maria - 21 augusti 2009 12:27

Choklad med daim.......SJUKT GOTT!!


I´m Loving it...

Av maria - 21 augusti 2009 10:15

Tänkt att dom har haft fint väder på Värmdö hela sommaren, trodde dom skojjade. ,em Har varit sol här hela veckan nu också. Visst det blåser litem men inga moln på himmlen.

Gick upp tio i sju idag, vilket kommer bli varje dag. Men det är rätt skönt.

Bara att slänga på sig mjukisar och en tröja å sätta upp håret i en toffs så kan man sova mer sen när man har lämnar av Herman på skolan. Perfekt för mig!

 Men nu var det juh såhär också, jag ska börja springa. Men måste få hit mina löparskor först.  Får väl ta med dom nästa vecka.

 Tänk att det snart är September ..... Tiden går juh så jäkla fort. Hela sommaren har gott snart.. Hoppas inte att tiden jämnt kommer gå så fort...


Snart ska jag & Anna åka och fixa lite. Bättre än att sitta här, får se lite också så att man kan hitta själv sen.. Om det någonsin kommer funka. :P

Hörs seeenareee. PUSSDÅ! 

Av maria - 20 augusti 2009 20:25

Maria har hittat en fiin jacka som jag hade tänkt köpa imorgon eller på lördag. Då blire att själv ta bussen dit och ta rätt buss hem :P Haha , kan bli roligt ;p Får väl se om någon ser mig i livet sen igen . Haha, vem vet. Inte jag iallafall. Hittade ett par fräcka gröna skor också , men det får bli sen när jag får min lön. Då tar jag väl en sväng dit också. Sen på fredagen blire VÄNERSBORG :D Och dom ska fixa öltält :)

Eftersom det är öltält i Kungsör den helgen så var jag juh tvungen att välja :P

 Men då sa Eric att dom skulle fixa öltält hemma hos honom då så att jag kunde komma , Lite gulligt tycker jag :) Skulle faktiskt vara mysigt om man kunde mysa lite med honom typ imorgon, istället för att vänta en vecka till.

 Men det känns väldigt bra här iallafall. Jag & Håkan åkte omrking lite idag, fick se båten och grejjer. Sen hämtade vi barnen och åkte till Donken, GOTT!! ;D

 Så nu på kvällen tog jag å Herman en varsin glass och kollade på WallE. Han somnade typ sittandes i mitt knä, men nu är han vaken igen och väntar på sin kvällsgröt :)

 Men nu ni, ska jag kolla på BILAR och mysa ner mig i sängen hade jag tänkt :)

Hörs imorgon , PUSSBAJS!

Av maria - 20 augusti 2009 11:04

Att man kan somna såfort man lägger sig i sängen . Helt sjukt. Var inte ens trött juh. Men men, då är man ännu piggare nu då :)

 Jag och Håkan ska snart åka till Nacka köpcentrum och handla lite.

Senare ikväll ska jag nog gå ut och gå, skulle egentligen ut å springa nu på morgonen men som sagt så somande jag.

 Jag har kommit på att jag behöver en ny tjocktröja. Har tänkt på det ett tag, men har skjutit undan det . Hur roligt är det att handla tröjjor?

Är mycket roligare att köpa klänningar å sånt istället. Men nu är jag verkligen i nöd med dragkjedjströjjor istället. Mindre roligt. Man får helt enkelt vänta tills lönen kommer :)

 Och snart är det helg. Blir nog kvar här över helgen som det ser ut nu iallafall, Har juh knappt några pengar såå.. :/ Måste handla lite "tjejgrejjor" nu idag också. Får inte glömma (vilket jag kommer göra).

Ne nu ska vi snart åka och jag ska läsa någon tidning sålänge..

Pusssheeejs!

Av maria - 20 augusti 2009 09:07

Gick upp tio i sju imorse. TokPigg! ;d helt otroligt, men ändå skönt.

Är fortfarande lite halvförkyld, men det går väl över snart. Har hela helgen att kurerra mig på så :) 

Och det är redan torsdag, dagarna har gått fort!! Men kanske blir så när man har legat och tagit det lugnt i några dagar :) 

 Jag har somnat med tv:n på varje kväll/natt. Måste lära mig att stänga av den! Datorn går juh varm 24/7 annars ...Här har vi iallafall väldigt fint väder idag . Men det blåser kallt, men inte ett moln på himmlen, 

Men det kommer bli en kall  vinter i år , bara så ni vet ^^ 

Sk åka med Håkan å fixa lite sen , då städerskan kommer klockan tolv och är kvar till fyra. Hon vill helst vara själv då så vi får väl hitta på något annat. Lika bra, annars skulle man ändå bara känna sig i vägen ..

Hörs sen bajsbye!

Av maria - 19 augusti 2009 18:37

Okey , jag Herman & Håkan skulle gå ut och gå , vi skulle gå till coop och så skulle han visa mig elljusspåret, (Jag tänkte nämligen börja träna upp mig lite, tort eller ej) och jag blev nästan dödad två gånger av fotbollskillar!! Tur att jag har finfina reflexer kan jag säga, annars hade jag nog fått en tuffhjänskakning och dött ! Helt otroligt, och detta hände inom tio minuter!

Men nu hittar jag till coop iallafall :) Happyfaace .. ^^

Av maria - 19 augusti 2009 16:30

Jag bara längtar tills lönen kommer. Har hittat en massa fint på internet som jag ska köpa. Inte allt då, men måste iallafall köpa en väska och ett par nya converse! Mina håller juh på att slitas sönder totalt, har hittat ett par jättesnygga så ska nog satsa på dom. Dom är en storlek för stora, men jag får väl skaffa större fötter?!

 Hittade en jättesnygg prada väska också! GE MIG!!! ;d

Men måste ha lite pengar kvar också, kommer väl bli lite festa å sånt nu när man är här, iallafall på helger. Och många resor hem /vänersborg mm. Sen måste man juh komma hit igen sen också :P Man kanske ska skaffa sig ett sjkort. ;P Måste fasiken kolla upp hur mycket det kostar :)

Pussbye

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards