maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Föräldraträff

Av maria - 25 augusti 2010 19:41

Den avr väldigt intressant faktiskt. Både jag och Eric var helt inne i de och helt plöstligt hade 2 och en halvtimme gått !!

Det blev mycket prat om förlossning och i våran grupp så äre det vi som står först på listan. Var väldigt sköönt med flera som hade samma problem som jag har haft/har ..

 Innan träffen så var jag nere på stan, köpte en grejj till lördag (till mig & Eric ), sån där grej till mitt nageltrång och sen en olja för bristningar, men lite dyrt var de allt tyckte jag, 209 kr för de.. Men då får vi fan hoppas att det är bra också , men ska ju ha kvar denna kropp ett tag till så känns lika bra att köpa och kolla om de hjälper.

Köpte även en tacobricka också, eller de blev två st för de var bara 4 skålar på varje :)


 Efter föräldraträffen åkte vi till Jysk och då köpte vi våran klocka och ett nyckelskåp, och lite smått och gott här och där som vi behövde. Bla. En ny kruka, för att våran söta ( men idiotkatt ibland, ) Hade ner våran första..

 Men de blev lite inhandlat idag iallafall.. Sköönt med lite pengar igen måste jag säga..

 Men när vi var ute på Torp så fick jag så jääävla ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen... Så nu håller Eric på med maten, snäll som han är sen ska jag få en massage..


 Men jag börjar faktiskt bli rätt rädd nu för förlossning och allt.. Bebis ska juh ut också :S Scary ...

Och hur vet man att värkarna är förlossningsvärkar ,, nej usch och fy. Vi får hoppas att det är vattnet som går först så man vet säkert :P

Men tack för föräldraträffar så man får veta lite. Men ska kolla om älsklingen behöver någon hjälp nu..

Magbild kommer senare ikväll :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards