maariiasvensson

Alla inlägg under augusti 2010

Av maria - 17 augusti 2010 10:10

Hemma igen efter en lååånghelg i Köping. Vi åkte juh dit i torsdags och då sa vo hej till Michan och käkade en Köpingskebab från adria, såå sjukt gott!!

 På fredagen skulle vi fira Katrin alla tjejjorna, sen åkte vi på fest som min syster hade eftersom hon fyllde 18 i söndags!  Var där innan festen också och åt tårta och och hjälpte till och städa och grejjer.

Michan följde med till festen också så skjussade jag hem henne sen. Men blev juh lite senare än planerat, säger inge mer än att en fick kalasfylla så de tog några timmar extra att bara komma ifrån festen .

 På lördagen var vi helt slut och låg io sängen i tusen timmar. Sen åkte vi till farmor och snacka skit sen åkte vi hem igen . På kvällen sen vare 60års fest och jag skulle köra mamma och pappa ! Mamma kom hem tidgare och fick skjuss , men pappa skulle vi hämta runt ett, så var där till då . Men vi kom inte hem förrens halv tre elller tre någon gång.

 Sen vare bara upp tidigt på söndagen och hjälpa pappa, hann fika en sväng också innan dom skulle ta bussen till sthlm, syrran fyllde juh 18.

 Sen var väl kryssningen rolig, men var väl roligare för dom andra om man säger så.

Kom hem  igår runt halv tolv, och vaknade nu halv tio typ.

 Och Hilma var så sööt, hon vill gosa hela tiden, hon har juh varit själv i flera dagar frutom att Micke har kommit hit och gett henne mat men annars. Så hon har gosat och vill upp i famnen och jag vet inte allt !

 Idag hoppas jag att vi ska fixa bebisrum sen när Eric kommer hem då vi har både sängen färdig och skötbordet, då vi fick ett av mamma och pappa och säng fick vi av tjejjorna !

Av maria - 12 augusti 2010 09:47

Och jag vaknade typ nio, pigg !

Så nu halv tio var jag nere med tvätt i tvättstugan och satt på en maskin, emn tro på faen att det är någon, antagligen hon under oss, som inte har tagit ur och upp sin tvätt, så låg tvätt i maskin och den luktade inte sådär supergott så de har nog legat ett par dagar :S Men inte mitt problem, men börjar bli irriterad på att dom inte kan ta bort sina grejjer !


Men nu har dom andra också vaknat så nu ska vi kolla film ! See ya later !

Av maria - 11 augusti 2010 23:58

Joo lite sömnig är jag allt, men har så svårt att sova om inte Eric är hemma, har blivit helt kockobängbäng !

 Eller så kallas det käääärleeeekk ! <3

 Men ska nog slå på en film och somna i soffan, det läär sköönt .. Får Eric väcka mig när han kommer hem och leda mig in till sängen,

det är kääääärleeeeekk ! <3


 

Av maria - 11 augusti 2010 22:55

äh jaa?! Haha, är så full i magen nu så behöver väl faen inte äta på flera dagar !

eller joo , :P Jag äter juh faen hela tiden så de är nog lugnt ;d

 Nu sitter jag och Madde hemma hos oss efter en dag med prat mat och mys !

Var  juh hos Erics mormor och morfar och käkade, Erics mamma var där också !

 Så dom fick träffa mamma pappa och Madde, roligt det :) Blev en massa mat och efterrätt såklart! :D

Efter att vi varit där några timmar så åkte vi till campingen, där husvagnen står, vi tänkte spela minigolf men de börja regna så de var mindre roligt, men de blev roligt ändå för vi satt och snackade skit i husvagnen och åt ostkrokar och drack cola! Eric och pappa satt och drack öl och eric blev nog lite smålullig tror jag nog !

 Nu är Eric nere på Kampfenhof och är med sina kompisar och dricker så han kommer nog inte hem än på många timmar, så blir väl jag som kör upp till Köping imorgon !

 Nu när vi kom hem så bäddade vi åt Madde, och så sorterade jag tvätt då jag måste tvätta imorgon !

Funderar nästan på att ställa kl på 7 och börja tvätta direkt så de blir klart någon gång ! ;d

Sen när de är klart så sticker vi förhppningsvis ! :D


 Men nu ska jag diska och Madde ska få sitta lite vid datorn, kanske blir ett inlägg innan sängen ! PUSS

Av maria - 11 augusti 2010 15:56

är här nu och dom har fått sett våran lägenhet och grejjer ! ;d

 Pappa har fått presenter och så har vi fikat.

Nu ska vi åka till Erics mormor och äta mat, om man får i sig någe men de ska väl inte vara någe problem ! :D

 Ha en regnig eftermiddag gott folk ! PUSS

 

Här har vi min älskade garderob förresten :D Glömde lägga ut bild igår :D Blir skönt med en byrå sen så man får plats med allt ! Kläder ska bevaras fiint :)

Av maria - 11 augusti 2010 10:18

Nu blev jag osäker på dag , men visst äre onsdag ? Tänk vad dagarna gåår fort, man hinner juh knappt med själv! 

 Igår kväll bakade jag sockerkaka och kladdkaka, för idag kommer mamma, pappa och madde och hälsar på och då ska pappa få presenter och så har jag gjort fika. Ska ner till affären sen bara och köpa grädde.   ;d Men dom kommer hit idag iallafall och ska kolla på lägeneheten och sen runt 17.00 ska vi grilla ute hos Erics mormor och morfar så att dom får träffa varandra också , speciellt mamma och pappa och erics mamma.

Det har dom juh inte gjort än , och vi ska juh ändå ha barn så det kanske är på tiden :P

 Inatt var jag uppe och kissade först kl 03, sen 05 och sen kl 09 , och efter det var det meningslöst att försöka somna om igen !


 Vet inte om jag skrev det igår, men vi var och fixade bredband, telefoni och tv igår på telia. Telefoni lixom , vi ska ha en egen hemtelefon ! :P Hur vuxet känns inte det, känns mer vuxet än att man ska ha barn ! Wierdooo !!


 Men nu ska jag vara duktig och ta fram frullen, sen kanske man ska bajsa också , får se vad tarmen tycker .. PUSS

 

Av maria - 10 augusti 2010 22:53

tycker jag !! :P Kommentarer gör juh det ännu roligare att blogga också , så ni får gärna göra vardagen lite roligare tycker jag :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards