maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Lång dag !

Av maria - 22 oktober 2010 16:16

Men det är bra, då hinner man mycke. Jag som trodde att vi skulle varit och skrivit på faderskap 10.15 vae fel, Det var 10.45 så vi hann gå ner till stan , vilket var väldigt skönt, men kallt !

Jag trodde att vi bara skulle fylla i ett papper och att det var klart sen, men riktigt så vare juh inte. Blev mycke prat om allt, sambolagen och allt vare nu var. Kommer knappt ihåg hälften, men då vare väl inget viktigt heller antar jag ;P

 Men närr vi var klara där så gick vi ner på stan och fönstershoppade i några timmar och tog en fika :) Det var mysigt. Var första gången jag och Eric tog en fika ihop så :)

 Efter det hade vi tid på BVC 13.30, och för en gångsskull så kom vi t.o.m för tidigt. Det är inte ofta nuförtiden kan jag säga ! Kommer jämnt försent, men hinner jämnt hinna en massa oväntade saker först och så innan ma åker någonstans så är det juh skönt om hon får äta lite innan!

 Men på BVC gick det bra iaf, hon väger nu 4105g :) Och hon har växt trecm så hon är nu 53cm ! :D

 Nu sitter vi hemma igen och ska snart åka till Näl oh lämna bröstpumpen , den har juh bara stått här och kostat pengar, sen ska vi till Ellies farmor och sen till Willys och handla tacos ! GOTT !! Är redan hungrig !

Men men, nu ska jag försöka få Eric att resa sig ur soffan så vi kan åka.

 Har förresten hittat en underbar liten second hand affär här :D Lady Gala heter den ! Hade toksöta kläder från några tiotal tillbaka ! :D Blev överlycklig !

Men men !

Ha en trevlig fredag allihoppa ! :D

PUSS  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards