maariiasvensson

Alla inlägg under november 2010

Av maria - 24 november 2010 22:48

Nu är både Eric och Ellie försäkrade ! Och de är sköönt !

Nu sitter jag och letar musik till helgen ! TAGGA TAGGA TAGGA ! ;D

 

Av maria - 24 november 2010 13:41

Nu ska ni få höra, jag har kommit i ett par byxor efter graviditeten !! :D Wihoo ! :D

Haha bättre än ingenting :P Ne nu ju jävlar ! Nu ska jag i flera ! :P Men skulle gärna vilja börja träna ! Efter nyår , då jävlar ska jag gå ner i vikt ! De är mitt löfte ! Snygg till stranden, ohyeaah!


 Idag kommer det någon försäkringstant hit så ska vi prata om försäkring till Ellie, får väl se hur det går !  Nu ska jag ladda musik till partyt ! :) Har ni kanske nå förslag ? SKICKA ! :D

Av maria - 22 november 2010 13:57

Kattjävel, Hilma kissa i Ellies vagga , råkade lämna dörren öppen medans jag bytte blöja och när jag kom tillbaka hade hon TOKKISSAT !! Var hur mkt piss som helst. Inte bra , måste prata med Eric när han kommer hem sen ikväll efter att han varit i garaget hur vi ska göra. Vill ju så gärna ha katterna kvar, men vet inte hur vi ska göra, är juh inte meningen att man ska behöva stänga varenda dörr för att dom kissar i sängen annars ! Och vem vill ha en katt som kissar i sängen  ? nee tänkte väl det .


 Så nu håller jag på och tvättar och ska plocka undan efter helgen och så ska jag göra rent i skafferiet och kylen också .. Behövs !


På fredag blir det KÖPING ! :D

Av maria - 21 november 2010 16:32

Imorse åkte mamma och pappa hem ! Kommer ju träffa pappa nästa vecka igen , men inte mamma för hon ska till Spanien och tävla i Linedance !

 Så idag har vi bara degat framför soffan, skönt skönt ! och snart sak vi väl gå och köpa mat . Blir hamburgae idag ! och de ska bli så jävla gott, är sååå hungrig ! Men är inte dirket på blogghumör just nu .. så vi hörs imorgon :) Puss

Av maria - 20 november 2010 08:54

Inatt har det snöat ! :D

Av maria - 19 november 2010 22:02

Idag är det fredag och jag förstår inte att tiden går så fort ! Helt sjukt ! Nu har vi precis ätit och ska väl snart förhoppningsvis snart sova. Jag är trött ! Och mätt och belåten ! !

 Idag har vi inte gjort mycket, drog ut slingor i grannens hår och sen kom Eric hem. Han slutar ju halv två på fredagar, vilket jag tycker är UNDERBART !


 I eftermiddags åkte vi och hanlade mat och en flaska rosé , men var inte så sugen sen så vi har kvar till imorgon. Då kommer mamma och pappa och Erics reservdelsjeep ! :)


 Så imorgon blir det full rulle, Eric ska på jeepträff i Hedekas och jag och Ellie ska knalla ner till pingstkyrkans second hand , men  det beror på när mamma och pappa kommer , för om dom kommer någorlunda tidigt så väntar vi på dom ! Tycker det är så mysigt att knalla runt i secondhandaffärer, man vet aldrig vad man kan hitta för roligt =)


Men nu ska jag lägga mig och vila i soffan ! Blir väl en låång natt antar jag ! Ellie får ju sova i vaggan nu, men hon gillar inte att somna där, så man får börja i tid så att hon hinner bli trött , men man vill heller inte att hon ska vakna efter ett tag , så är lite svråt detdära ! :) Men de går bättre och bättre !

Ha en trevlig lördagkväll alla :)

 

Av maria - 18 november 2010 21:00

Äntligen har Ellie bajsat, hon har inte bajsat på två dagar så nu jävlar var det bajs ! Så nu tar Eric hand om de :) Så kan jag ligga här och slappa ! :D Nu öre Lyxfällan.  byebye !

Av maria - 18 november 2010 18:52

  Leggings från BIKBOK, 65kr

   

Tröja från BIKBOK 35kr

  Kjol från Gina 50 kr, strumpbyxor från HM 49kr

  Kofta från HM 199kr

 

Kofta Resteröds

Detta shoppade jag igår :) TOKNÖJD :D



  Och dessa av Eric när fyllde .. :) SUPERCOOLA :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards