maariiasvensson

Alla inlägg under november 2010

Av maria - 5 november 2010 21:49

Nu är det fredagsmys till tusen med godis och criminal minds. Ellie är på superhumör och sitter och ler mot sin pappa !


 Idag har det varit lugnt .. Sov rätt länge ,kunde ju inte somna förrens runt tre inatt så jag och Ellie låg kvar i sängen till elva imorse. Skönt kan jag säga.


 Imorgon ska farmor vara barnvakt så ska jag och Eric ha mys ! Sånt får man inte glömma bort ! Är viktigt att man inte glömmer bort varandra !


 Men nu ska jag fortsätta pussa på min lilla familj ! Ha en trevlig kväll folket !

 PUSS

Av maria - 4 november 2010 22:50

 Jag är inte bra på att uttrycka mig så bra i prat, är lättare att skriva ! Så detta är till min älskade familj !

 Jag vill bara säga tack, tack för allt ! Allt stöd, allt ni hjälper oss med och allt allt allt annat som ni gör för oss ! Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur tacksam jag är för allt ! Ni kunde inte vara bättre.. Är så tråkigt att ni inte träffar erat barnbarn oftare, men jag vet att ni tar vara på tiden som ni har med henne.

 Mamma och pappa, ni är bäst ! Och jag älskar er !


   


Nu till mina systrar !

Önskar att man kunde träffa er oftare , ni är ju för underbara. Och jag hoppas att ni vet det ! Är så roligt när man får träffa er, och jag vet att ni tycker det är minst lika roligt som jag ! Jag hoppas att ni vet vad ni betyder för mig . Jag kunde inte ha bättre systrar <3


 

Eric !

Du är min , bara min ! Det bästa som har hänt mig. Allt föll bara på plats. Och plösligt visste jag vad jag ville med mitt liv. Att vara med dig, de kändes så naturligt. Jag visste det från första början. Att du var min prins. Du är pappa åt våran söta underbara lilla dotter och hon kunde inte ha en bättre far. Du är UNDERBAR och jag ser framemot att leva mitt liv med dig . Jag älskar dig Eric, så obeskrivligt mycket <3

 


Av maria - 4 november 2010 22:48

 


Mammas och Pappas lilla prinsessa !

 Helt underbar ! Gud vad jag älskar mitt liv !

<3

Av maria - 4 november 2010 16:43

Utgången igår var klockren, var lite segt i början när vi började dricka, men sen jävlar ! Klarade rätt mycket också faktiskt, 6 cider hemma. På krogen blev jag bjuden på en geting av Michan , och sen blev det tre cider. Så de blev rätt mycket, men var ändå inte superdragen fast jag ändå var dragen  ! :) Men de var tokroligt . Liz kom juh också från Halmstad men hon följde inte med in på krogen. Men är man itne sugen så är man inte , så äre bara :)


 IDag åkte alla hem och jag har myst med min lilla flicka . Hon sov förresten i sin säng inatt :) Duktig flicka ! Inatt ska vi väl frsöka få henne att sova i vaggan tror jag !

 Nu håller jag på att plocka undan och snart ska jag väl dammsuga. Skönt att få de klart och lika bra att passa på nu när Ellie sover ! Hon är juh så förbannat söt !

Tänkte lägga in bilderna sen idag också , om man får nå tid över så ska ni få se hur stor våran lilla flicka har blivit . Hon  väger nu lite över 4500g . Min lilla älskling..

och snart kommer min andra älskling hem också från jobbet. Då blir de mys till tusen :D WIHOO  

Av maria - 2 november 2010 21:14

Idag var jag Michan Malin och Ellie på torp. Jag köpte en ny klänning, på rea. Only 99kr, blir väl kort på den imorgon så ska ni få se ! Riktigt fin var den. Från BikBok.

Malin köpte inge speciellt och Michan köpte lite kläder. Men jag vhar varit toktrött hela dagen. Helt sjukt ^^

 Så blev kilad i håret nu på kvällen av Michan, och det är juh så fruktansvärt avslappnande. Såå sköönt . Och nu efter att Eric gett Ellie mat ska jag få en liten pyttemassage , hoppas jag !

 Men nu ska här kollas på datorn . Glida runt lite och kollat vad som händer i världen ..

ps. vet ni ?

VI HAR FÅTT TV!!!!!!!!!!!!  ds

Av maria - 2 november 2010 11:05

Idaag äre tisdag och vi har inte gått upp än. Men nu har iaf michan hoppat in i duschen och malin och jag ska väl fixa oss . Sen ska vi åka till torp och kolla på kläder, men inte jag :P Jag ska bara gå brevid och fönstershoppa.

 Är tokhungrig också så vi ska väl äta frulle snart också ! :) Kort inlägg men ska fixa mig :) Puss

Av maria - 1 november 2010 16:29

Hej hej. Förlåt att det är dålig uppdatering, men blir så när man är med kompisar ! och har rätt fullt upp med våran älskade lilla Ellie också "

 Nu är man hemma i uddevalla igen och Malin och Michan är också här :) Ikväll blir det hårfärgning och sen när Eric kommer hem blir det tacos och mys ! Var så skönt att sova i samma säng som honom inatt ! :) Mysigaste på länge !

 När vi kom hem igår så hade Eric gjort köttgryta och potatis ! han är så sjukt duktig på att göra mat ! Och tråkiga vi ska göra tacos idag , men till lunch blev det faktiskt kasslersallad med en massa grönsaker och makaroner !

 Men men, har iallafall tagit lite kort i Köping så ska väl lägga in dom sen när jag får tid, vilket nog inte blir idag !


 Men måste säga att ni ändå är duktiga på att följa bloggen även fast jag inte har vasrit så duktig på att blogga ! Men nu måste jag sluta igen då jag ska börja med Malins år, och hon ska typ ha rött brunt. Kommer nog bli kanon tror jag ! ska ta före och efter krot så ska ni få se ! Jag är toknyfiken på hur de kommer bli.

Michan ska göra blonda slingor och jag mörka ! :)


 Ha en trevlig måndag gott folk ! :)

  Klockren bild ! :d haha

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards