maariiasvensson

Alla inlägg under november 2010

Av maria - 18 november 2010 13:07

är det torsdag idag ? Jag har faen ingen aning :S Haha, vad borta jag känner mig !


 Aja, idag försov jag och Ellie oss, tror jag stängde av väckarklockan i sömnen, hade satt klockan på halv nio för halv elva skulle  vi vara på bvc !

Mamma ringde halv tio och då kom jag på att vi skulle vara där borta. Haha, så då blev det bråttom, ellie fick sova medans jag snabbt hoppade in u duschen och käkade frukost, sen var det hennes tur .


Våran lilla tjej har blivit såå stooor !

Nu är hon: 57 cm lång

och väger : 4810g

 Hon har växt 3 hela cm på två veckor :) och gått upp cirka 360g på två veckor !

Snart blir hon våran stora tjej .. Guud vad tiden går fort !


 Efter att vi varit på bvc så gick vi lite på stan och jag letade upp secondhandbutikerna som jag har hittat på nätet. Tycker secondhand affärer är så mysiga ! :)

 Sen gick vi till Willys och köpte välling och sen åkte vi hem ! Så nu ligger hon fortfarande och sover och jag har precis ätit lunch ! Och klockan är bara 13.15,

ska man göra resten av dagen då ? Ska väl bara ligga i soffan idag tror jag , har precis bröjat snöa också så är inte så supersugen på att gå ut igen !! Men vi får se..

Av maria - 18 november 2010 06:03

Nu vill lilla Ellie ha mat och jag är jättetrött just nu , :/

 

Av maria - 17 november 2010 10:49

Tack alla som kom igår och tack för alla presenterna ! ! Guld värt !

Av maria - 16 november 2010 15:58

Nu har jag och Ellie varit nere på stan och varit på systemet och på bibblan ! Fixade lånekort och hämtade ut hennes första bok ! Likadan som jag fick när jag var liten, fast med lite nyare sagor i och några gamla också förstås ! Invigde mina nya mjukisleggings som jag fick av Eric imorse, men tänkte byta om nu då dom blev skitiga när jag gjorde klart tårtorna ! Inte smdigt här inte.


 Ska passa på att tacka alla för gratulationerna också ! :D TACK SÅ MYCKET ! :D <3

 

Av maria - 16 november 2010 12:53

GRATTIS TILL MIG ! WHIIOOOO

Av maria - 15 november 2010 21:53

Snart är jag 20 ! :D

Av maria - 15 november 2010 16:43

Glömde ju skriva att jag tänkte ha fest nu när jag fyller 20 och då kommer jag komma hem till Valskog den 26 och då är festen planerad också . Håller på och letar lokal nu och kommer höra av mig till folk så fort jag vet något! Så folket, boka upp den 26:de !!!


Ellie har börjat jollra som utibaratusan nu ! :) Hon är ju så förbannat så. Hon sitter och ler och halvskrattar lite och jollrar :) Hon är så söt våran lilla tös <3

 

Av maria - 15 november 2010 16:35

Idag är dagen innan jag fyller 20  ! :) Börja känna mig gammal :/ Haha, inte helgammal men lite iallafall :)


 Nu har jag iallafall städat hela lägenheten, och det känns skönt, man vet juh aldrig om det kommer nå folk hit imorgon så då är det gjort. Om inte annat så blev det skitsmutsigt efter helgen så behövdes iallafall göras och nu är det gjort ! :) Håller även på och tvättar då det blir så sjukt mycket tvätt, FORT också ! Fattar inte, fast var iofs ett tag sedan jag tvätta men ändå. Så ska byta lakan sen så äre så skönt att lägga sig nydsuchad i en nybäddad säng :) Är fasiken bland det bästa som finns!


 När Eric kommer hem ska vi gå till affären och handla lite inför mitt bak. Ska göra kärleksmums och göra tårta. Men det saknas lite margarin och grejjer och Eric glömde ta ur vagnen ur bilen imorse och orkar inte gå med bärselen ner till stan. Men de gick rätt bra, gjorde det igår , men nu efter att jag städat har jag ont i ryggen.


 Har även varit duktig och burit upp sängen och lite andra grejjer upp till vinden, men Eric har nyckeln så kan inte ställa in de än. Så idag har det varit fullt upp :)


 Ellie äter lite dåligt tycker jag ! Måste försöka att få i henne mera mat. Men är svårt också , när hon inte vill ha så spottar hon ut allting !


 Men nu ska jag vila lite, är lite trött förstår ni ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards