maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Ojoj nu blir de uppdatering!

Av maria - 18 april 2012 09:19

God morgon alla kära !

 Nu ska ni få en uppdatering från dagarna som varit !

I lördags blev de som sagt utgång på Hantis ! Med förfets hemma hos Michan ! Så roligt att få träffa alla kompisar igen . Och när vi kom ut på krogen så mötte jag ännu flera ! För folk som bor i Köping och går ut där varje helg kan de inte vara superroligt för , men när man kommer hem och inte har varit ute i sin hemstad ("håla") på ett tag så är de riktigt roligt ! Jag blev även kallad för "Milf" ett antal gånger så de bugar jag och bockar för ! Av både killar och tjejjer och det är ju alltid roligt att höra ! Speciellt när man inte riktigt är speciellt nöjd med kroppen just nu !

 På söndagen mådde jag mycket bättre än förväntat, de enda var att jag var så sjukligt trött ! Och att vakna till att Ellie står och pratar med mig, var väl rätt så milt ändå. Madde hade Lexie i sitt rum och det hade gått så bra !

  Efter att man varit vaken några timmar så fick Malin skjussa mig , Ellie och Lexie till Verona där vi mötte upp Michan, Katrin, Danne och Mattias. Så då blev de bakismat ! såå gottt, men magen var ju inte på topp , men de gick bra! ;d

Sen gick vi hem til Michan i några timmar och försökte kolla film och snackade skit. Men inte så lätt med en 1½ åring som inte vill sitta still :P


När vi kom hem sen var d bara att börja packa för att bege oss hem mot Uddevalla på måndagen. Gick rätt bra, eric hade gjort de mesta tills vi kom hem , så de var skönt !

 På måndagen åkte vi hem och vi var hemma runt 14.45 Så bilfärden gick jättebra. Ellie satt och roade sig själv, och sov ett tag och Lexie sov hela vägen tills vi kom innanför porten för då ville hon ha mat! Underbara barn ! ^^


Igår åkte Ellie till dagmamman som hon alltid gör tis-ons-tors, men dom senaste gångerna vi varit där så har hon gråtit när jag lämnat, vilket jag trodde att de skulle bli igår också, men icke sa nicke ! Hon bara gick in , utan att vända sig om .. Hur skönt som helst! Trodde de skulle bli kalabalik !

 Så när jag ohc Lexie kom hem så sov vi tills vi skulle hämta henne igen ! Och igår kväll kunde jag somna i rätt bra tid också, så de betyder att jag var TRÖTT !!!


 Idag så var jag dötrött när klockan ringde, men barn ska ha mat, de ska bytas blöja, barn ska ha frukost , och kläder på sig . Så de var bara att kliva upp . Hann t.o.m klä på mig själv, och ringa ett samtal !

Så nu är Ellie hos dagmamman , Lexie sover och jag måste kissa !!

   

Första bilden; Ellie sommaren 2011, Andra bilden ; Ellie på Erics födelsedag april-2011

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards