maariiasvensson

Alla inlägg den 5 december 2010

Av maria - 5 december 2010 21:24

Idag blev de att gå upp halv åtta och in i duschen ! Sen blev de fiix och sen åkte vi på dop ! var Erics kusinsbarn som skulle döpas, Aurora !

 Blev ännu mer säker på att vi inte ska ha dop, de är inte riktigt våran grejj , var så mycket gud och psalmer och grejjer ! Nee, de blir NAMNKALAS istället, de lät väl mycket roligare ? Eller vad tycker ni  ? Vad tycker ni om dop ?


 Men men, efter själva dopet så blev det fika och jag fick träffa alla släktingar på Erics pappas sida, så nu har jag träffat nästan alla tror jag . Men är svårt att komma ihåg alla namnen när det kommer så många nya på en gång ;)


 När vi kom hem så blev det tacos och så har Eric försökt operera min tå , men de gjorde så inåthelvete ont så de blire inte nå mer. Måste ringa till vårdcentralen imorgon så får dom boka in en tud så jag kan operera !


 Emil åkte iallafall hem lite kort efter att vi hade ätit så då fixade jag till Erics frilla lite :) 

Sen har ju den nya säsongen av BONES börjat. ÅÅÅHHH vad jag älskar Bones , är helt sjukt ! LOVE LOVE LOVE ! Bästa programmet EVER !

Ne nu kanske jag blev lite överdriven men så äre !

Nu kolla vi på Evan den allsmäktige och jag ska kolla lite på google hur de här med att räkna points funkar, Ska ju börja träna och fixa till lite med kroppen efetr nyår så varför inte bli riktigt duktig,

Gick upp så mycket under graviditeten, men de får jag ju skylla mig själv, jag åt ju som jag ville också , men har aldrig haft problem med vikten har kunnat äta vad jag ville , men då tränade jag ju också samtidigt. Och jag måste i mina gamla byxor. Så seeen jäävlar. Men nu ska jag kolla lite på google, och på filmen som går på trean !

Puss på er hjärtgull <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards