maariiasvensson

Alla inlägg den 14 december 2010

Av maria - 14 december 2010 20:18

 Då är vi hemma igen ! Va trevligt att vara på kalas, och direkt när vi kom innanför dörren stod farmor Cathrin där och tog emot Ellie och gick iväg  ;) Haha !

 Där bjöds det på hemmagjord pizza och tårta, och jag åt ingen tårta och tog två små bitar pizza ! Nu måste ni faktiskt berömma mig , då jag ÄLSKAR tårta !

 Och inga "hjälpkommentarer" har jag heller inte fått, så nu vore ni ju faktiskt snälla om ni kunde hjälpa mig med att komma i mina gamla jeans ! Så GOOO mina kära bloggläsare ! Help me!!!


 Nu har jag precis vikt tvätt och nu äre Anna Anka på tv, blir så sugen på att träna ! Så efter att Eric har duschat så blir de mys i soffan framför någon film kanske !


 Men jag har haft en bra dag iallafall så jag hoppas att ni också har haft de !

 

Av maria - 14 december 2010 16:48

   Vi kom hem från promenade för en liten stund sen , var skönt att vara ute faktiskt, men var rätt så kallt :/ Måste köpa en mössa tror jag ! Men man vill ju hitta någon som man tycker om också  !

 Var ner till ica och köpte morötter, clementiner och batterier till kameran, så har laddat upp lite nya bilder nu ! Blir ju mest bilder på Ellie , då hon utvecklas konstant, så jag hoppas att det itne gör så mycket ;)

 nu ligger hon och sover, hon somnade såfort jag la ner henne i vagnen, vilket hon brukar göra också ;) Sköönt de , så vi får väl se när hon vaknar, men vi ska ju till erics moster och fika så vi får väl se om hon vaknar när vi sätter henne i bilbarnstolen ;)


 Men nu ska jag plocka undan lite, men måste säg att jag är så glad över att jag ÄNTLIGEN kommit igång med att röra på mig ! Är bra, så nu får ni ge mig tips på bra mat eller bra övningar som man kan göra hemma ! Kom igen nu , hjälp mig ! :)

Av maria - 14 december 2010 14:32

 Min lilla tjej var så duktig inatt, hon sov mellan 23-09 imorse, men hon vaknade till runt 06.15 men då la jag henne i min säng så somnade hon om direkt igen ! :) dåå duktig hon är !  Så nu är vi båda utvilade och ska snart gå ut på en promenad längs strandpromenaden och sen ner till ica och köpa clemenitiner och lite annat, får inte glömma bort att köpa batterier !

 Har tränat zumba och gjort alla andra övningar också , helt sjukt vad jag har blivit duktig ! Får vi se när det börjar ge resultat då! Har även börjat äta bättre, men frukost, lunch, mellanmål och middag ! :) Så nu händer de grejjer folket, babymagen måste bort. Den kommer ju inte förvsinna av sig självt , även fast man hade önskat att det var så lätt ;)


Senare idag ska vi åka på fika hos Erics moster , blir väl när han kommer hem från jobbet. Han ska även åka och kolla om mina skor har kommit in så ska han lägga undan dom , så får han köpa dom efter jobbet på torsdag om han har fått in sina pengar då, vilket dom sa att han skulle få. Men man vet aldrig med försäkringskassan !


 Men nu ska jag klä på Ellie och fixa tvätten så drar vi ut en sväng, ska lägga ner ipoden i jackan också så kan man gåoch nynna lite på vägen !

Ha en bra dag :) PUss

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards