maariiasvensson

Alla inlägg den 29 december 2010

Av maria - 29 december 2010 19:49

Jag kommer inte äns ihåg när jag uppdaterade sist ! Ber så hemskt mycket om ursäkt men har haft fullt upp ! Kom hem i söndags, och jag var bakfull EXAKT hela dagen och hade fylleångest ! Är inte ens sugen på att dricka på nyår så får se hur det blir med den saken ! Vi får hit lite folk iallafall så dom får väl dricka ;)

 Madde och Malin följde ju med oss hem till Uddevalla och vi har varit på mellandagsrea både i måndags och igår ! Igår åkte vi själva till Överby så var Eric hemma med Ellie , inte roligt att springa omkring med barnvagn på mellandagsrean kan jag lova ;P


 Har köpt två par örhängen, en mössa, en halsduk och en cool heldräkt eller vad man ska kallade ! :P Tänk att de som jag vill ha, vill ingen annan ha så kan jämnt få de till superpriser ;) Köpte även ett par byxor ! 

 Fick min sena julklapp av Eric när vi kom hem isöndags också, den var ju så stor så den fick inte plats i bilen till köping och kan ni gissa va de var ?!

EN CROSSTRAINER !! :D  Jihooo See upp nu sommaren 2011 ;) Haha, för här ska tränas ;) babyhull=borta inom några månader !


Idag så åkte Malin och Madde hem iallafall, och såklart så startade inte bilen och då var det cirka 17 min kvar tills tåget skulle gå. PANIK ! Ringde taxi , tog några minuter, den kom tio min innan  tåget skulle gå ! Och som tur var så hann dom precis med tåget ! Haha , helt otroligt vilken tur ! Sån tur skulle inte jag ha haft vill jag lova !


 Eric är ju ledig hela veckan , han börjar igen på måndag ! Så vi har några dagar kvar nu att utnyttja :) Får väl se om vi tar en långlång promenad imorgon, ner på stan och lite sånt mysigt ! Sköönt att komma ut ^^


 Jag har iallafall varit såå himla duktig så jag har tränat zumba 40 min sen på crosstrainern i 20 och efter det var jag helt slut, och är fortfarande , så jag kan lova att jag kommer sova gött inatt !


Försöker lägga in bilder här men går mindre bra ;P Men ska fixa och dona lite får vi se om jan kan få in lite nya pics :) Puss på er

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards